6 Reacties
23 dagen geleden
Ook slapeloze nachten erdoor? Ze zeggen direct alles verwijderen en doorbijten ;)
23 dagen geleden
Waarom zou je een tutje afbouwen op 3,5 maand? Bezorgd het nadelen als de baby nog een tutje heeft ?
23 dagen geleden
Reactie op OnbevreesdeLotus852283
Waarom zou je een tutje afbouwen op 3,5 maand? Bezorgd het nadelen als de b ...
Normaal gezien is de zuigreflex tegen 12-14 weken weg dus is een tuutje enkel nog een verslaving. Op langere termijn is dit ook niet goed voor tandjes en spraak. Wij gaan het ook rond die leeftijd wegnemen. Best gewoon in 1x wegnemen en doorbijten. Ze zijn het na max 3 dagen vergeten
23 dagen geleden
Reactie op OnbevreesdeLotus852283
Waarom zou je een tutje afbouwen op 3,5 maand? Bezorgd het nadelen als de b ...
Indd zoals bloem zegt. En ook ga je ´s nachts mogelijks moeten opstaan om tutje erin te moeten steken omdat ze dat correleren met slaap en de slaapcyclussen niet zonder aan elkaar kunnen hangen in maand 4 bij mogelijke slaapregressie
23 dagen geleden
Reactie op Tatjana De Ridder
Ook slapeloze nachten erdoor? Ze zeggen direct alles verwijderen en doorbij ...
Nog niet 😀 vooral voor de namiddagdut moet ik soms 3x naar boven maar zou graag ook beetje bijslapen dan 😀 ´ snachts lukt eigenlijk beter en beter al valt ze wel in slaap met de tut maar haal t na 30 min weg als ze het al niet zelf heeft uitgespuwd.
Hoe breng je je baby dan tot rust? Wiegen? Gaat ze dat dan niet correleren? Hier weent ze echt elke keer ik haar wegleg ookal is ze rustig bij mij kunnen worden
23 dagen geleden
Dan indd op andere manieren troosten (over buikje wrijven, op hun hoofdje wrijven, ssshhtt geluiden, tikken op poepje,…). Indd wenen ze als je ze weglegt dan of eventjes nadat je ze hebt weggelegd maar wij gaan echt wel proberen van door te bijten. M’n nicht heeft het ook rond die leeftijd gedaan en was 3 dagen moeilijk maar daarna is de tut vergeten. Bij baby’s zou het ook veel sneller vergeten zijn als bij kleuters die het echt beseffen