8 Reacties
15 uur geleden
Bedoel je de weleda borstvoedingsthee? En powerkolven is 1X 10 min, 10minuten pauze, dan 20min kolven opnieuw 10min pauze en als laatste opnieuw 10min kolven… zo kom je in totaal aan 1uur. Overal kreeg ik tips als ontspannen zijn en bij je kindje zitten/knuffelen terwijl je kolft. Hopelijk stijgt je productie opnieuw!
13 uur geleden
Reactie op Jasmienvdm
Bedoel je de weleda borstvoedingsthee? En powerkolven is 1X 10 min, 10minut ...
Wat doe je dan bij de volgende voeding na het powerkolven? Ik had met powerkolven 90 ml en nu dat ze vroeg, bijna niets
9 uur geleden
Je zou ook fenegriek kunnen proberen dit had mijn vroedvrouw aangeraden.
9 uur geleden
Je moet je lijf ook wel even tijd geven om meer melk aan te maken, zijn je maandstonden misschien in aantocht dit kan ook tijdelijk een dip geven in je productie
5 uur geleden
Reactie op 1999rr
Thee met venkel in is ook goed.
https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/zwanger-en-kind/borstvoeding-en-flesvoeding/borstvoeding-geven/eten-tijdens-de-borstvoeding.aspx#borstvoeding_en_je_gewicht hier wordt geadviseerd om het niet te drinken
5 uur geleden
Dankjewel allemaal! Ik powerkolf nu en geef een beetje vd borst tot ze krijst, dan flessenvoeding en kolven. Ik val elke week 500 gram af dus ga ook meer proberen eten en rust proberen vinden. Hopelijk kan ik dan binnenkort terug fulltime borstvoeding geven!