Hi
Ik ben momenteel 37 weken en 2 dagen zwanger. De fase van "zou het? of is het gewoon verbeelding".
Het is al een hele week dat ik hier en daar wat dingen probeer bij te houden omdag ze toch af en toe frequenter worden (zoals pijn in vagina, alsof het hoofdje tussen je benen zit, menstruatiekrampen, harde buiken,...).
Vandaag stond ik op en was er een ini mini natte vlek in bed, ben naar het toilet gelopen omdat ik dacht... oei, zou het? Maar was volgens mij gewoon afscheiding of wat vochtverlies ofzo.
Erna ben ik met vriendinnen wezen wandelen, maar na een tijdje werd het mij toch echt pijnlijk. Tussen mijn benen echt het gevoel alsof er allemaal blauwe plekken op mijn schaamstreek staan. Ook constant harde buiken. Enorm last van gezwollen voeten en handen ook weer..
Op terugweg begon ik ook echt hevige menstruatiekrampen te krijgen maar niet in stukjes, echt 1u aan een stuk ofzo. Sindsdien is het in vlagen maar wel goed te verdragen...
Ik nam even mijn bloedwaarden ook daarnet, waarvan mijn onderdruk wel iets hoger is dan normaal alsook mijn pols. Niet alarmerend denk ik, maar toch anders dan anders...
Ik beeld mij waarschijnlijk weer dingen in, omdat ik het zo graag zou willen. Maar goed, wou het toch eens van mij afschrijven, misschien herkent iemand zich hierin.
De reden (deels) dat ik 'denk' dat het al zou kunnen is omdat de gyne zei dat ik wss mijn uitgerekende datum niet zou halen, ze was al mooi ingedaald en de moederkoek zag er volgens hem ook al klaar voor. ik had wel nog geen opening (27/08).