10 Reacties

één maand geleden

Onze dochter is ook net 4maanden en hier zijn 4tandjes aan het doorkomen.

één maand geleden

Reactie op PaulienP97

Onze dochter is ook net 4maanden en hier zijn 4tandjes aan het doorkomen.
Bij ons al twee weken handjes in de mond zeer onrustig en dit op de foto dus weet niet of het tandjes xijn

één maand geleden

Reactie op Mert2019

Bij ons al twee weken handjes in de mond zeer onrustig en dit op de foto du ...
Zou goed kunnen hoor. Onze dochter bijt wel echt op haar handje, haar handje is ook helemaal rood van er zo extreem op te bijten. Maar het vele speeksel eb hangerig zijn herken ik wel...

één maand geleden

De onze is ook 4 maand en zit ook de hele tijd met haar handjes in de mond. Ze heeft ook precies meer krampjes en slaapt slechter. Het lijkt alsof er een verharding is in haar mond onderaan dus we denken ook dat het een tandje is. Hopelijk zijn niet alle tandjes zo lastig...

24 dagen geleden

Hey, ons zoontje is er snel bij, hij heeft onderaan al 2 heel zichtbare tandjes die al mooi zijn doorgekomen. Fil is nu 15 weken. Vroeg, maar het kan blijkbaar. Is 2 weken heeel hangerig geweest, 1,5u- 2u in de avonden ontroostbaar. Moeke had het 1e tandje ontdekt en hebben dan in de avonden als het écht te erg werd wat dafalgan bij gegeven. Fil had ervoor ook heel veel aanmaak van speeksel en handjes in de mond… Veel moed daar! Is geen leuke fase, en ze moeten er nog zoveel doorkrijgen 😢 Als er ouders zijn met tips die écht werken en geen massa geld kosten hoor ik het heeeel graag! 😉

22 dagen geleden

Reactie op mlkjhgfdsqppiuytreza

De onze is ook 4 maand en zit ook de hele tijd met haar handjes in de mond. ...
Hier zelfde verhaal merk sinds paar weken dat hij ook meer krampen heeft en continu met zijn handjes in zijn momd

4 dagen geleden

Hier ook, vandaag 4 maanden en ze zitten klaar. Ik twijfelde dus heb het even nagevraagd bij de huisarts, maar ja hoor hij is er vroeg bij. Begint op veel speeltjes te bijten (of onder vinger als we willen testen of hij honger heeft), rode wangen, kwijlen,…

4 dagen geleden

Ons zoontje is ook 4 maandjes, hij sabbelt heeel veel op zijn vuistjes, veel kwijle etc. Maar nog geen tandjes ( waren parels van Epstein)

4 dagen geleden

Hier hetzelfde! Ik geef haar een bijtring die een paar uur in de diepvries lag en ze sabbelt er erg snel aan en kalmeert de pijn. Erna smeer ik met mijn vinger een mengsel van olijfolie en kruidnagel op haar tandvlees. Kruidnagel heeft een pijnstillend werking en ik merk dat het helpt. Laat weten of het ook bij jullie helpt

4 dagen geleden

Thor is 4 maanden en vertoont alle tekenen van tandjes op komst: handjes in de mond, bijten in m'n tepel, overmatige speekselproductie, rode wangetjes, met momenten duidelijk last, we zien de tandjes klaar zitten en op een plek is er al een wit puntje te zien en voelbaar. Ik las een artikel waarin stond dat je baby de tandjes al enkele maanden kan voelen drukken voor ze uit komen. Dus voor hetzelfde geld duurt het nog een paar maand voor zijn tandjes effectief doorkomen ondanks dat hij er al last van heeft 😅. We zullen zien veel sterkte aan alle mama's voor deze nieuwe mijlpaal.