8 Reacties

5 maanden geleden

Ik ken 2 damens met een beetje hetzelfde verhaal, het is zeker geen pretje en doet wel wat pijn, en ook is bij beide 1x niet genoeg geweest pas na de 2e keer strippen kwam het opgang! Hopelijk heb je er wat aan

5 maanden geleden

Dinsdag gestript geweest, eventjes niet goed van geweest eerlijk gezegd. Is wel niet gelukt.. volgende week inleiding😘

5 maanden geleden

Ik ben gisteren gestript en kan echt niet zeggen dat het pijn deed. Heb me enorm ontspannen en buikademhaling gedaan terwijl de gynaecoloog bezig was. Ik kreeg 1 enorme kramp in mijn buik, maar als je je ontspant maakt dat al heel veel uit tov als je je opspant terwijl ze inwendig bezig zijn. Het is wel niet gelukt, we zijn meer dan 24 uur later en hier is nog geen bevalling begonnen.

5 maanden geleden

Reactie op 1999rr

Ik ben gisteren gestript en kan echt niet zeggen dat het pijn deed. Heb me ...
Hoi! Ik zie dat jij ook 38 weken bent wat is bij jou de reden dat ze al gaan strippen?

5 maanden geleden

Reactie op iwgnr

Hoi! Ik zie dat jij ook 38 weken bent wat is bij jou de reden dat ze al gaa ...
Onze baby heeft al een perfect gewicht van 3,450 kg om geboren te worden en gezien mijn kleine en magere gestalte wil de gynaecoloog me niet overtijd zien gaan. Volgende week is de afspraak op 39+5. Hopelijk ben ik tegen dan al bevallen 🤞🏼.

5 maanden geleden

Daarmee dus! Fijn te horen dat je baby het al zo goed doet, ik wens je alvast een vlotte en fijne bevalling toe! Hopelijk komt de baby snel en vanzelf! Heel veel succes

5 maanden geleden

Zojuist gestript geweest op 39weken en had echt pijn🫣 een goede 2cm opening en een baarmoederhals die helemaal verweekt is..🙏🏻

5 maanden geleden

38+6 en zonet gestript geweest. Heb al 4cm opening. Ben benieuwd of het zal helpen🤞🏻