9 Reacties

6 maanden geleden

https://www.kruidvat.be/nl/kruidvat-mama-care-buikbalsem/p/4246383?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5Ky1BhAgEiwA5jGujoCw2j4YSOpPrpS58I-_2VdqlDh53dLQcRPLSUz859NQElJCYUSJLRoCBXYQAvD_BwE deze werkt goed bij mij. Een vriendin gebruikte een olie en had veel striemen, bij het overschakelen op deze kreeg ze er geen bij alleszins

6 maanden geleden

Reactie op Marieke_VD

https://www.kruidvat.be/nl/kruidvat-mama-care-buikbalsem/p/4246383?gad_sour ...
Dankjewel! Heb inderdaad hier ook een buikbalsem liggen. Maar dan van de Etos. zal die ook weer terug gaan gebruiken. Had die eerst gebruikt en toen voor de benen starte ik met olie toen het daar begon, de olie van naif alleen heeft dat inderdaad niks tegen gehouden helaas

6 maanden geleden

Mijn buik is voorlopig nog vrij van striemen (oef), maar ik heb er wel op mijn borsten. Verder schilferen mijn borsten ook wel wat onderaan, desondanks ik wel voldoende smeer.

6 maanden geleden

Precies hetzelfde hier. 35weken zwanger

6 maanden geleden

ik smeer niks 🤷🏼‍♀️ momenteel nog geen striemen op mijn buik (33 weken), mijn billen, benen en borsten staan vol... maar dat was ook al voor de zwangerschap 😂 ik ga ervan uit dat dit allemaal gynetisch bepaald is... ik denk dat ik er naar het eind van de zwangerschap toe ook wel op mijn buik zal hebben

6 maanden geleden

Okee ben dan niet de enige met geen striemen op de buik maar wel de rest vol🙈 Vond het al zo vreemd haha dat m’n buik (nog) niks heeft maar de rest wel.. maarja zijn er dus meerdere, heb er verder ook geen moeite mee maar wel even fijn om te weten van jullie 😅

6 maanden geleden

Hier enkel op men buik striemen, ik smeer 3x per dag sinds 12 weken zwangerschap, maar helaas nog steeds striemen gekregen.. je kan het niet tegenhouden denk ik

5 maanden geleden

Ik heb gelukkig geen striemen. Ik ben beginnen smeren met bodylotion vanaf dat ik zwanger was. Maar ik denk dat je gewoon geluk moet hebben. Zo iets hou je niet tegen denk ik. Mijn mama had veel striemen gekregen. Maat zie je bijna niet meer. Ik weet dat we ze niet mooi vinden maar het is tegenwoordig "normaal" en echte mannen vinden dat mooi. Komt goed!

5 maanden geleden

Tot 34w niets van striemen te zien op m’n buik, maar sinds vorige week zijn ze toch doorgekomen..😕