11 Reacties
één maand geleden
En doorlekken is bij ons ook heel erg vaak, groen wil zeggen ( bij borstvoeding ) dat de baby te weinig vette melk heeft gehad, de melk die op laatste uitstroomt bij borstvoeding maar omdat jij flesvoeding geeft zou ik niet weten waarom deze soms aan de groene kant is, je kan eens vragen morgen aan pediater, dat de hoeveelheid toeneemt is normaal aangezien ze een keer kaka had overgeslagen, maak je vooral niet te druk 😘
één maand geleden
Reactie op iwgnr
En doorlekken is bij ons ook heel erg vaak, groen wil zeggen ( bij borstvoe ...
Haar “gewone” kaka lijkt op mosterd 🙈nu de laatste dagen merken we verandering en de donderdag leek ze er ook wel wat last van te hebben.
We moeten deze week ook de 2e dosis van het Rotarixvaccin geven, dus ik hou mijn hart al vast.
één maand geleden
Ik herken het stukje dat als ze 1 dag geen kaka doet, je welgeteld 5 sec hebt om een nieuwe aan te trekken of je kan een hele kledingswitch doen! 😂 is ze toevallig verkouden? Want dan kan er wat slijm aanwezig zijn in de stoelgang zei onze pediater. Hebben wij ook gehad. Heb het ook even opgezocht en gevonden dat groene ontlasting ook kan zijn dat ze tegen een virusje aan het vechten is. Mij lijkt het niets om je zorgen over te maken maar vraag het zeker na aan de pediater! 😉
één maand geleden
Reactie op EVDS_1993
Ik herken het stukje dat als ze 1 dag geen kaka doet, je welgeteld 5 sec he ...
Hmm, ze lijkt me geen zieke of verkouden indruk te geven. Ze drinkt ook normaal.
Bij haar heb je letterlijk geen enkele seconde tijd dan 😅als ze dan stoelgang heeft, zit ze gelijk volledig onder.
Heeft jouw kindje dan last als er een dag overgeslagen is? Onze dochter moet echt wel duwen dan, en maakt daar zo’n “grommend” geluid bij 🙈
één maand geleden
Reactie op LauraVI95
Hmm, ze lijkt me geen zieke of verkouden indruk te geven. Ze drinkt ook nor ...
Haha ik wilde nog optimistisch klinken met die 5 sec maar het is inderdaad 0 sec 😂
Onze zoon heeft eigenlijk geen last als hij een dagje overslaat. En als hij dan kaka doet is het inderdaad iets fanatieker dan een gewoon protje. Dan duwt hij tot hij rood ziet 😂
één maand geleden
Reactie op iwgnr
Dit is voor mij gezonde stoelgang, ik geef borstvoeding en zo ziet mijn bab ...
Hier idem. Ook borstvoeding en gelijkaardige stoelgang. Af en toe een beetje slijmerige stoelgang kan geen kwaad (zegt k&g, m'n vroedvrouw en m'n huisarts) dat ligt dan meestal aant feit dat ik iets gegeten heb wat voor een beetje slijm in zijn stoelgang zorgt.