11 Reacties
5 maanden geleden
Komen de krampen ook regelmatiger dan in het begin ? Bij mij is het ook wel precies zo begonnen eerst met een paar krampen (ik zou ze beschrijven als menstruatie krampen ) de dag erna kwamen die dan 1x per uur en dan die dag erna volgenden ze zicht heel snel op .. aangezien ik nog maar 34w was dacht ik niet dat dit al echte weeen waren dus heel laat pas naar het ziekenhuis gegaan maar bleek dat ik toch al 6cm had dan dus ik zou zeker niet aarzelen om eens te bellen naar het ziekenhuis dan kunnen ze daar misschien even monitoren 🤷♀️ mijn zoontje is dus donderdag op 34w geboren 🥰 ze konden het niet langer rekken omdat ik te laat naar het ziekenhuis ging maar gelukkig gaat alles goed met hem !
5 maanden geleden
Reactie op Lottedrr
Komen de krampen ook regelmatiger dan in het begin ? Bij mij is het ook wel ...
Ja ze zijn zeker feller aanwezig dan het begin idd.. dan ga ik zometeen toch even bellen om zeker te zijn, want ik vind het nu toch wel heel spannend. 🤣
Dikke proficiat met de bevalling!!! Met jou ook alles oké?💙
5 maanden geleden
Ik heb deze week hetzelfde gehad (en nog steeds af en toe last van). Ben voor de zekerheid op controle geweest aan de monitor en daar was alles in orde, ze hebben ook even gekeken of er iets van ontsluiting was maar dit was niet zo. Volgens vroedvrouw zijn dit indalingsweeën en hoort het er wel wat bij. Ze hebben er wel op gedrukt dat als ik verandering voel of meer pijn krijg ik even opnieuw aan de monitor moest komen liggen, beter een keertje te veel dan te weinig ☺️. Als tip voor de pijn: bad of douche nemen, kersenpit kussentje en veel rusten. Als ik jou was zou ik even bellen naar je vroedvrouw of kraamafdeling, zij gaan je sowieso de beste informatie kunnen geven. Succes! ☺️
5 maanden geleden
Reactie op kbeeckmans
Ik heb deze week hetzelfde gehad (en nog steeds af en toe last van). Ben vo ...
Ah super, dankjewel! Ik ga dadelijk idd toch even bellen voor de zekerheid. 😋
Ze is wel al volledig ingedaald, dat heeft de gynaecoloog wel gezegd. 😋
5 maanden geleden
Kunnen voorweeën zijn maar even goed ook het begin van de bevalling 😅 bij mijn eerste kwamen ze echt om 9minuten maar deden ze bijna geen pijn in de dagen daarvoor ook niet echt tekenen buiten diarree dat de bevalling er aan kwam( op 29weken).
Bij de tweede paar keer dat ik al echt enkele dagen om de paar minuten weeën had maar ook niet super pijnlijk viel ook steeds stil. 32 weken
Gisteren van 8 tot 12u30 rondgelopen weggepuft... stond echt op het punt oma te bellen om de andere te komen halen. daarna heel de namiddag steken. Maar weer stil gevallen...
Ik zou even bellen of even langs gaan :) maar ik zie dat je dat al ging doen
5 maanden geleden
Reactie op momofpremies
Kunnen voorweeën zijn maar even goed ook het begin van de bevalling 😅 bij ...
Ja het is zo raar allemaal hè… 😅 ik ben ook wel licht in mijn hoofd, stekende hoofdpijn terwijl ik wel gewoon gegeten heb. 😅
5 maanden geleden
Reactie op Charlotte1993156
Ja het is zo raar allemaal hè… 😅 ik ben ook wel licht in mijn hoofd, steke ...
Ja het is echt moeilijk inschatten he 😅 kan zo weken verder gaan maat even goed echt het begin zijn en je weet het gewoon niet 😅.
Ik zou echt wel gewoon even langs gaan in jou geval beter te veel als te weinig
5 maanden geleden
Reactie op momofpremies
Ja het is echt moeilijk inschatten he 😅 kan zo weken verder gaan maat eve ...
Ik mag dadelijk eventjes doorkomen. Ik zal jullie op de hoogte houden! 😋
5 maanden geleden
Alles in orde! Het was toch een gevolg van stress van te veel gedaan de laatste weken. Moet nu wel m’n rust nemen wanneer mijn lichaam het aangeeft. 😋 er is ook nog geen ontsluiting. 💕
5 maanden geleden
Reactie op Charlotte1993156
Alles in orde! Het was toch een gevolg van stress van te veel gedaan de laa ...
Super nieuws!
5 maanden geleden
Ik had afgelopen vrijdag ook precies het gevoel alsof de baby mijn vliezen wilde breken kon geen 5 minuten blijven zitten tot nu toe nog niks maar morgen controle ik ga het wel melden nog een maandje te gaan minimaal nog 1 week voor ze mag komen dus hopelijk niks aan de hand voel de baby wel nog wel minder maar misschien is dat omdat ze vrijdag ingedaald is 🤔🫣