8 Reacties
茅茅n maand geleden
Ons meisje is geboren 16sep en nu ook plotseling sinds eergisteren moeilijker aan het drinken dus misschien dat het wel kan kloppen ik had er ook al aan gedacht
茅茅n maand geleden
Reactie op charlotte2001
Ons meisje is geboren 16sep en nu ook plotseling sinds eergisteren moeilijk ...
Ooh oef zal idd wel da kunnen zijn dan toxh raar wi die sprongetjes maar ook normaal 馃槄馃き
茅茅n maand geleden
Hier net het zelfde, haar nachtjes slaapt ze goed maar haar dag flesjes ze drinkt er ongv 5 van 180ml maar ze drink soms maar 120/150 hier is ze 12september geboren , savonds als ze moe is drinkt ze soms minder ik vraag me soms of of die vaste voeding niet te laat is mijn zoon in de tijd was het bij 3 maand nu is het 4 maand versta dat niet, PS onze meisje weegt al tegen de 7kg
茅茅n maand geleden
Reactie op Vilela
Hier net het zelfde, haar nachtjes slaapt ze goed maar haar dag flesjes ze ...
Hier ook juist het zelfde met de dagflesjes en idd heel moeilijk eh binnenkort eens bespreken met kind en gezin voor de vaste voeding en ooh amai mooi gewichtje en hier is ze ook al 6k300
茅茅n maand geleden
Reactie op Vilela
Ik heb gelezen dat vaste voeding mag stilaan vanaf 15 weken ik denk dat ik ...
Groot gelijk 馃槉
茅茅n maand geleden
Reactie op Vilela
Ik heb gelezen dat vaste voeding mag stilaan vanaf 15 weken ik denk dat ik ...
Zou je dat zelf mogen starten ik heb er ook al zitten aan denken ze drinkt al 310ml in de ochtend 馃
茅茅n maand geleden
Reactie op charlotte2001
Zou je dat zelf mogen starten ik heb er ook al zitten aan denken ze drinkt ...
Amai das de moeite haha 馃槀 ze raden aan vanaf 4 maand maar da's echt statistiek gezien vind ik als je baby er klaar voor is zou ik het proberen maar niet voor 15 weken, en mss starten met wortelpuree dat is lekker zoet,... Zelf is het maar 3 hapjes ,... Mijn zoon is 15 j en bij hem was het in de tijd fruitpap toen was hij 3 maand hij is ook groot geworden ze