3 Reacties

2 maanden geleden

Als ze wel eens wakker is, mee nemen door het huis en vertellen wat je ziet. Of gekke bekken trekken en kijken of hij mij imiteert (begint dan vaak te lachen). Ik leg Thor ook dagelijks op zijn buik voor tummy time om zijn spiertjes te trainen en dan blader ik door een ritsel boekje terwijl ik vertrel wat er in het boekje staat. Ik doe dit aan de andere kant dan waar hij naar kijkt om hem te motiveren zijn hoofd te draaien... Vliegertje doe ik ook vaak (= goed tegen krampjes en ontwikkeling spieren)

2 maanden geleden

Oké Merci tummy time doe ik zws voor de voeding altijd en idd gekke bekken trekken doe ik al en Merci voor de tip ze slaapt Gwn meestal altijd direct achter haar flesje dus kan ik nie veel spelen en ook wil haar nie wkkr maken

2 maanden geleden

Reactie op Melissavl1996

Oké Merci tummy time doe ik zws voor de voeding altijd en idd gekke bekken ...
Dat snap ik. Je moet haar echt niet wakker maken om te spelen hoor. Doe dat spelen maar wanneer ze lekker wakker ligt en geen honger heeft . Ik heb een actieve baby die in de namiddag echt soms eens eventjes iets anders wilt doen. 😅 Hij is vandaag 8weken. Dit weekend speelde hij voor het eerst met een glinsterend en knisperend papiertje. Had echt dolle pret door er alleen maar mee te zwaaien en in te knijpen 😁