15 Reacties

5 maanden geleden

Bij mij kwam de bevalling direct erna op gang

5 maanden geleden

Ik ben 2 dagen na het verliezen van mijn slijmprop bevallen :-) maar is voor iedereen anders natuurlijk

5 maanden geleden

Ik ben gestript geweest ( zonder resultaat) en heb nu al 3 dagen extreem grote stukken slijmprop dat uk aan het verliezen ben. Ondertussen al 40weken vandaag en nog helemaal niets dus zegt niet persee iets over de bevalling denk ik. Ik had ook al 3 cm ontsluiting

5 maanden geleden

Ik ben 5 dagen na het verliezen van de slijmprop bevallen 😊

5 maanden geleden

Ik heb gisteren slijmprop verloren. Dat denk ik toch? Het leek er in ieder geval op. Deze nacht heb ik lang een drukkend gevoel van onder gehad. Vandaag gaat het maar ik kan niet zoveel stappen doen. Maar heb niet het gevoel dat ik vandaag zou bevallen. Ik heb gelezen dat na het verlies van slijmprop nog dagen of een week kan duren voor een bevalling. Maar het kan natuurlijk ook heel snel gaan. Heb je nog symptomen? Succes 🫶🏽

5 maanden geleden

Reactie op toulouse1

Ik heb gisteren slijmprop verloren. Dat denk ik toch? Het leek er in ieder ...
Buiten de slijmprop, 2 cm ontsluiting en af en toe menstruatiepijnen aan mijn onderrug, steken in mijn onderbuik heb ik geen andere symptomen

5 maanden geleden

Reactie op Kolino

Buiten de slijmprop, 2 cm ontsluiting en af en toe menstruatiepijnen aan mi ...
Niet direct zorgen maken en als je het toch hebt zou ik naar de verloskundige bellen. Komt zeker goed, de laatste loodjes wegen zwaar hè? Ik ben echt moe en heb ook veel last van steken. Doe dat goed ❤️

4 maanden geleden

Heeft er iemand na het verliezen van de slijmprop ook last van vaginale afscheiding met bloed erbij? Volgens materniteit zou ik me hierom geen zorgen moeten maken

4 maanden geleden

Reactie op Ysmn_

Heeft er iemand na het verliezen van de slijmprop ook last van vaginale afs ...
Hey, nee ik heb het zonder bloed maat wel echt witverlies achtig maar dan wat slijmeriger en geler

4 maanden geleden

Reactie op Ysmn_

Heeft er iemand na het verliezen van de slijmprop ook last van vaginale afs ...
Ik ben die van mij al 2x verloren. Maar nu sinds 37 weken heb ik idd ook bloedverlies en super veel afscheiding.

4 maanden geleden

Ik verloor op 36w mijn slijmprop en ben bevallen op 37+2. Liep ook al met 4cm ontsluiting op 35w maar dus toch nog een tijdje mee rondgelopen 😬

4 maanden geleden

Reactie op Rdg123

Ik verloor op 36w mijn slijmprop en ben bevallen op 37+2. Liep ook al met 4 ...
En hoe is jouw bevalling dan verlopen? Ik zit ongeveer in het zelfde scenario!

4 maanden geleden

Reactie op Shari02

En hoe is jouw bevalling dan verlopen? Ik zit ongeveer in het zelfde scenar ...
Ik ben in de nacht wakker geworden met wat pijn en die bleef terugkomen en sneller. Dus ik had weeën. Ik ben dan omdat ik al 4cm had naar ziekenhuis gegaan waar ze uiteindelijk enkele uren later mijn water hebben gebroken. Omdat de ontsluiting zich niet verderzette dan 5cm hebben ze weeopwekkers gegeven. 2u later kon ik de weeënstorm niet meer houden en heb ik voor een epidurale gekozen. Pas 6u later bevallen 😬. 12u in arbeid geweest maar wel een mooie bevalling gehad ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Rdg123

Ik ben in de nacht wakker geworden met wat pijn en die bleef terugkomen en ...
Amai toch nog pittig!!

4 maanden geleden

Reactie op Celine254

Ik ben 2 dagen na het verliezen van mijn slijmprop bevallen :-) maar is voo ...
Ik ben deze in 2 keer verloren op 35 en 36 weken en nog steeds niets… ben er nu 38+3