6 Reacties

3 maanden geleden

Naar de ochtend toe is er meer Rem-slaap, zijn ze vaak al wat minder moe en beginnen de darmpjes inderdaad meer actief te worden. Helpt het ook niet om de baby dan nog een contactdutje te laten doen bij jou in bed / in een zetel? Ons dochtertje (ook 5 weken) heeft ook superveel last van krampjes. De osteopaat deed gisteren kinesiologie-testen en ik mag naast koemelk ook geen chocola, citroenzuur en geraffineerde suikers eten. Ik weet dus nog niet het effect.. Deed de osteopaat bij jullie ook die testen? Misschien is lactose alleen niet het enige probleem? Ik mag bv ook geen protectis meer geven (maar een variant) omdat daar ook een bestanddeel in zit waar ons dochtertje op zou reageren. Binnen 3 weken gaan we terug, hopelijk reageert ze dan al op minder en mag ik mijn dieet terug uitbreiden. Ik hoop dat jullie iets hebben aan mijn antwoord. Die krampjes zijn echt frustrerend. Ze willen inderdaad dan getroost worden met borstvoeding, maar op de duur wordt het een vicieuze cirkel :(

3 maanden geleden

Hier ook heel veel krampjes met hevige huilbuien en ook moeilijkere nachtjes ik geef de druppeltjes Bactiol baby .. Momenteel wacht ik af wat deze doen ervoor gaf ik mama natura maar die mama natura helpt helemaal niets hier

3 maanden geleden

Reactie op mlkjhgfdsqppiuytreza

Naar de ochtend toe is er meer Rem-slaap, zijn ze vaak al wat minder moe en ...
Super fijne reactie, geeft toch wat moed dat we niet alleen zijn. We deden nog niet zo’n uitgebreide testen. Ik ga dit eens terugkoppelen naar de vroedvrouw en hem in de tussentijd blijven troosten bij mij in bed :)

3 maanden geleden

Hier is het na 5u ook effe een “wakker-en-trappel” moment. Hier gaat het nu enigzins sneller voorbij met bakeren of draagdoek en wat wandelen. Maar dat betekent natuurlijk wel dat ik om 5u opsta en door de dag met hazenslaapjes wat extra meedut met haar.

3 maanden geleden

Niet echt een antwoord maar ik zou een moord doen voordat ze hier tot 5u zou slapen 😅

3 maanden geleden

Reactie op lindskeuhhh89

Niet echt een antwoord maar ik zou een moord doen voordat ze hier tot 5u zo ...
Bij ons wordt dat 5u moment ook wel voorafgegaan door om de twee uur eten en direct terug inslapen… zo flink doorslapen daar durf ik nog niet van dromen :-D