3 Reacties
19 dagen geleden
Deze periode maakt hij een sprong door. Sprong 4 duurt heel lang en er komt ook de 4 maanden slaapregressie bij. Niet leuk voor de ouder, maar wel perfect normaal voor de ontwikkeling van je kindje. Veel liefde geven om hem vertrouwen te geven dat hij op zijn tempo mag ontwikkelen en voor de rest geduld hebben en beseffen dat alles een fase is 🙈 de onze dronk ook wat slechter aan de borst vanaf 3 maanden en is intussen 4 maanden en wordt 3 á 4 keer wakker 's nachts. Vroeger maar 1 keer. Het boek "zachte nachten" gaf mij veel troost en duidelijkheid over hoe ons kindjes in elkaar zitten en daardoor kan je er ook beter mee om. De slaap van een baby is totaal verschillend dan de onze. We mogen dus niet te veel van hen verwachten.
19 dagen geleden
Is idd een sprongetje heel normaal hier 3weken veel minder gedronken of anders slapen wel oké komt wel goed 😊 teken dat ze goed groeien en nieuwe dingen leren oei ik groei is ook een goed boek staat vanalles is van sprongetjes enzo
19 dagen geleden
Wij hebben het ook gehad. Vanaf 3 maanden beseffen ze ook beter wat er in hun mond gaat zei de pediater toen we daar langsgingen voor vaccins. Het speentje kan ineens vreemd aanvoelen.
Ik zat even met mijn handen in het haar en had zelf een andere fles gekocht, maar het is vanzelf gebeterd. Het is vervelend dat ze lastig drinken, maar het gaat over ❤️
Even volhouden, en het komt vanzelf goed!