11 Reacties

2 maanden geleden

Wij gebruiken de slaapzakken met hema met de afritsbare mouwen, heel tevreden van!

2 maanden geleden

Reactie op kbeeckmans

Wij gebruiken de slaapzakken met hema met de afritsbare mouwen, heel tevred ...
En wat draagt je kindje er onder?

2 maanden geleden

Reactie op Jana-Maxim

En wat draagt je kindje er onder?
Body met lange mouwen en meestal ook een niet te dikke pyjama. Onze kamer is +/- 18 graden ☺️

2 maanden geleden

Wij hebben ook slaapzakken met afritsbare mouwen (Hema en JBC). Onze zoon heeft nogal snel koude handen. De mouwen van de slaapzak zijn nu nog iets te lang. Nu we die slaapzakken gebruiken, heeft hij toch al minder koude handjes.

2 maanden geleden

Reactie op kbeeckmans

Body met lange mouwen en meestal ook een niet te dikke pyjama. Onze kamer i ...
Is dat de slaapzak van 3 tog?

2 maanden geleden

Wij hebben slaapzakjes van ergopouch. Supertevreden van. Zijn er met een dubbele rits & drukknoopjes langs de armen. Dus ze kunnen zowel ingebakerd als los gebruikt worden. Wij gebruiken hem nog als inbakerslaapzak. Ons zoontje is bijna 3 maand. Wij gebruiken nu TOG 1.0, met body lange mouwen, pyjama met voetjes + nog een dekentje. Kamer is rond de 18-19 graden.

2 maanden geleden

Reactie op Jana-Maxim

Is dat de slaapzak van 3 tog?
Ja en we hebben er ook eentje van 1tog maar dat is denk ik een oud model

2 maanden geleden

Reactie op kbeeckmans

Ja en we hebben er ook eentje van 1tog maar dat is denk ik een oud model
Oh oke, ik zou denken dat 3 tog te warm is maar blijkbaar is dat ideaal dan?

2 maanden geleden

Love to dream inbakerslaapzak

2 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt met een slaapzak van bemini ( ook met handjes) nu een 3 tog aan met enkel een rompertje onder met lange mouwen, moest het nog kouder worden kunnen we opbouwen met zijn pyjama’tjes 🤍

2 maanden geleden

Wij hebben eentje van TOG 2.5 met mouwen, onze kamer is 18-19 graden. Ze draagt hieronder een pyjamaatje zonder rompertje onder. Eerst hadden wij de ergopouch ook om in te bakeren, maar ons meisje is om 8 weken al begonnen met omrollen dus niet meer veilig om in te bakeren, met de armen uit deze slaapzak waren haar handjes telkens zo koud 🙈