25 Reacties

2 maanden geleden

Hier laatste fles tussen 22u en 23u. Hij slaapt meestal tot 05 of 06u. Verluieren, fles, boeren, inbakeren, in de arm in slaap vallen, dan in bed. Komt soms nog wakker rond 3u, maar valt meestal terug in slaap met tuutje. Lukt ook niet elke dag 🤪

2 maanden geleden

Reactie op AUGUSTUS24

Hier laatste fles tussen 22u en 23u. Hij slaapt meestal tot 05 of 06u. Verl ...
En hoe oud is jullie kindje?

2 maanden geleden

Reactie op Tatjana De Ridder

En hoe oud is jullie kindje?
Morgen 7 weken 🙂

2 maanden geleden

Reactie op AUGUSTUS24

Morgen 7 weken 🙂
Onze dochter is 7 weken sinds vandaag. Vraag me gewoon af of ze overdag genoeg slaapt. Denk dat ze een 3 tal uur slaapt

2 maanden geleden

Hier baby van 10 weken. Doet al een goeie voormiddagdut en namiddagdut. In de avond is het moeilijker en doet hij af en toe enkele hazenslaapjes van een paar minuten op de arm of in de buggy. Steeds tussen 19u en 20u naar bed en slaapt de klok rond, met 1 nachtvoeding rond 3u.

2 maanden geleden

Laatste voeding tussen 22u en 23u en dan wakker tussen 4 en 6. Dan weer eten tussen 8 en 10. Slaapt vervolgens meestal van 10 a 11 tot +/- 14u Tussen 15u en 20 zijn uurtjes waar nog niet zo veel ritme in zit... Ik heb ik die periode ook veel moeite om hem in slaap te krijgen...

2 maanden geleden

Hier om 23 u gaan slapen gaat nie altijd gemakkelijk slaapt meestal tot 7u als ik haar nie zelf wkkr maak snachts durf ze wel eens wkkr worden is te zien soms val ze zelf weer in slaapt dan rond 11u meestal flesje en zo om de 4u aan houden tot dat het weer 23 u wordt ze slaapt super goed overdag maar rond de avond is ze dan wat lastiger hopelijk is dit wat normaal ze geraakt wel moeilijk in slaap in de avond is da omdat ze overdag mss te veel slaapt iemand tips ?

2 maanden geleden

Om 19u naar boven, slaapt dan meestal tegen 19;45/20u. Komt dan meestal 1 à 2 keer wakker, tussen 7u & 7u30 staan we op. De slaapjes overdag zijn momenteel een heel grote uitdaging.

2 maanden geleden

Reactie op Melissavl1996

Hier om 23 u gaan slapen gaat nie altijd gemakkelijk slaapt meestal tot 7u ...
En hoe oud is hij/zei

2 maanden geleden

En hoe oud is hij/zei
7weken is ze nu

2 maanden geleden

Reactie op Melissavl1996

7weken is ze nu
Nu is het met fases nu de laatste 2 dagen slaapt ze niet super goed overdag Wel in de nacht en morgen ze is nu bijna 8 weken foutje van mij

2 maanden geleden

Reactie op Melissavl1996

Nu is het met fases nu de laatste 2 dagen slaapt ze niet super goed overdag ...
Denk beetje sprongetje ook ze wil heel graag plakken bij mama heel hard aan het ontdekken ook merk ek

2 maanden geleden

Ik zie hier vooral reacties van kindjes die goed slapen, hier dus totaal geen nachtritme. Rond 22u drinkt hij nog een flesje en dan gaat hij naar bed. Vanaf dan is het hopen dat hij er 3u tussenlaat, maar meestal zijn we wel 1u wakker na elke voeding (beurt om beurt). Heeel uitzonderlijk slaapt hij eens 4u door.

2 maanden geleden

Reactie op Mellvdb

Ik zie hier vooral reacties van kindjes die goed slapen, hier dus totaal ge ...
Das niet zo fijn en zwaar. Redden jullie het daar

2 maanden geleden

Das niet zo fijn en zwaar. Redden jullie het daar
Het helpt dat we beide nog thuis zijn en we om beurt de ander laten uitslapen. Maar we zijn volop aan het uitzoeken hoe we dit kunnen verbeteren

2 maanden geleden

Reactie op Mellvdb

Dito hier… er is al eens 2,5u gehaald en dat deed mij ook deugd. 7 weken en ze eet nog steeds om de twee uur. We brengen ze elke avond om 19u ong naar bed na een slaapritueeltje en ik sta elke morgen met haar op rond 7u, en dat is de enige zekerheid 😄🥴

2 maanden geleden

Reactie op Liebel

Dito hier… er is al eens 2,5u gehaald en dat deed mij ook deugd. 7 weken en ...
Amai moet nie gemakkelijk zijn maar vraag mij af of ze om de 2 u drinkt drinkt ze dan nie te weinig per voeding mss daarom dat ze om de 2 u wil eten hoe veel drinkt ze ?

2 maanden geleden

Bij ons laatste fles om 23u-24u. Dan maken we ze wakker om +/- 4u, daarna om 8u. Vaak wordt ze zelf wakker maar zeker niet altijd. Overdag geeft ze zelf aan wanneer ze een flesje wilt haha (doen we om de 3- max. 4u)

2 maanden geleden

Reactie op Mellvdb

Hier ook.. wij proberen nu om die laatste fles weg te laten omdat we hem hiervoor wakker moeten maken en ik denk dat dit niet positiever is..

2 maanden geleden

Cécile is nu 9 weken en slaapt ‘s nachts volledig door. Laatste fles om 23.30 en ze slaapt dan tot 8u, gisteren heb ik haar zelfs moeten wakker maken om 8.30 omdat ik bang was dat er anders te veel tijd tussen zou zitten. 😅 Overdag slaapt ze in de voormiddag een uurtje, maar omdat ik redelijk veel weg ben zoals boodschappen doen of wandelen slaapt ze ook nog veel in de draagzak en buggy. ‘s Avonds vanaf 19u loopt het dan wel een beetje moeilijker, dan is ze alleen maar rustig te krijgen door enkele minuutjes met haar rond te wandelen. Daarna leg ik haar in het parkje of op de arm en “speelt” ze ongeveer tot haar laatste flesje. 🥰 Zo lijkt het echt alsof we een droombaby hebben, maar dat is effectief ook zo. Het is echt gemakkelijk met haar, tuurlijk heeft ze haar huiluurtjes of moeilijke momentjes, maar die wegen lang niet op tegen die zaligheid die ze ons nu geeft. 💕