Hi mama's
Mijn zoontje is bijna 14W. De laatste 3 a 4 weken waren heel slecht wat betreft slaap. Eind nov/begin dec maakte hij al mooie blokjes snachts en vroeg hij geen flesje meer tot 6 a 7u in de ochtend, hij sliep snachts ook goed in zijn bedje. Sinds sprong 3 zijn we helemaal terug (en verder) bij af. S nachts slaapt hij geen 3 uur meer door tenzij hij in mijn arm ligt. Door het slaaptekort heb ik hier de laatste dagen aan toegegeven omdat het de enige manier is dat ik wat slaap krijg. Ik voel me er alleen heel angstig bij dat hij bij mij ligt terwijl ik slaap en wil hem heel graag terug in de cosleeper. Ook overdag is een ramp en slaapt hij niet alleen (meestal in de draagzak). We proberen nu wel 1 slaapje in zijn bedje maar is vaak na 20 minuten wiegen, 20 minuten later terug wakker. Hij valt ook niet zelf in slaap, zou wel 3u wakker zijn als ik hem zou laten doen. Ik probeer hem dus steeds te helpen slapen na 1 a 1,5u wat meestal wel lukt. In de buggy, maxi cosy slaapt hij max 45min, in de draagzak lukt het wel hem een langer blokje te laten slapen maar na 3w elk dutje in de draagzak is mijn rug echt heel pijnlijk.
Ik dacht dat het met een sprongetje te maken had maar het blijft maar duren. Nog iemand die dit rond deze periode heeft gehad, tips om hem terug meer in bedje te krijgen of mamas die ook cosleepen?