8 Reacties

2 maanden geleden

Ons zoontje is nu 10 weken en we proberen sinds een week of 2 een routine op te bouwen. Zoontje wordt wakker, krijgt pamper, drinkt een flesje en speelt ongeveer drie kwartier in de wipper, het parkje, speelmat. Daarna wordt hij terug moe en leg ik hem in zijn bedje boven met babyfoon op. Soms is het wel nog een kort dutje in bed en slaapt hij nog verder op de arm. Nadien weer pamper, eten, spelen en namiddag terug een dut. Daarna weer dezelfde routine. In de avond lukt het voorlopig nog niet hem weg te leggen en slaapt hij vaak nog kort even op de arm of in de buggy, … Dan rond 19u pap en erna naar bed voor de nacht.

2 maanden geleden

Na 6w (na sprongetje) merkten we dat onze dochter nood had aan vroeger gaan slapen. Daarvoor ging ze steeds met ons mee slapen, maar we merkten dat ze de laatste voeding erg weinig dronk. Gestart met avondritueel: wassen, pyjama, laatste fles, inbakeren en slapen in de co-sleeper. Om 20u in bed, met babyfoon en witte ruis.

2 maanden geleden

Reactie op KatrienVdB

Na 6w (na sprongetje) merkten we dat onze dochter nood had aan vroeger gaan ...
Sinds deze week ook gestart met dutjes in eigen slaapkamers. Voorlopig hazenslaapjes. Onze dochter is 9w+4

2 maanden geleden

Hier is ons mannetje bijna 7 weken. 's Nachts slaapt hij al redelijk door. 's Morgens leg ik hem in het park ingebakerd met white noise en dat gaat goed. In de namiddag ben ik meestal gaan wandelen met buggy of met draagdoek. De fles rond 20u en 23u geven we in de zetel. We laten hem dutten op ons dan. Wegleggen zou kunnen, maar we vinden het nog zo fijn!!!!!

2 maanden geleden

Vanaf dag 1 slaapt onze zoon in zijn eigen bedje op zijn kamer. Ik ben een hele lichte slaper en al zijn geluidjes houden mij wakker. 🤭 Ons avondritueel: - Laatste voeding rond 20u-21u : Pamper verversen, pyjama aan, slaapzakje aan, flesje of borstvoeding & dan bedje in met white noise. Sinds 5-6 weken sliep hij dan een blokje van 6uur. In het begin probeerde we nog droomvoeding maar dat lukte NIET ! - Ons ritueel overdag: Hetzelfde als ‘s avonds. Wij laten hem 1 dutje doen in zijn kamertje, anders zijn het maar gewoon hazenslaapjes. Onze zoon is nu 9 weken. 🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op AuroraDesdemona

Hier is ons mannetje bijna 7 weken. 's Nachts slaapt hij al redelijk door. ...
Doen wij ook zo en gaat goed zo😊

2 maanden geleden

Wij leggen haar overdag in haar park heel de dag inde avond laatste flesje beneden ook rond 23 u dan samen naar bedje en gaat goed zo 😊 ze slaapt dan wat langer door ook smorgens is het 7 8u

2 maanden geleden

Reactie op Melissavl1996

Doen wij ook zo en gaat goed zo😊
Oh leuk 🥰🥰🥰.