14 Reacties

4 maanden geleden

Goedemorgen, Ik ben afgelopen maandag bevallen van ons liefste meisje. De dagen ervoor was ik altijd klaarwakker om 5u ‘‘s morgens. De laatste nacht (van zaterdag op zondag) zelfs amper geslapen. Zondagavond binnengekomen, ook weer de hele nacht niet geslapen en maandagochtend bevallen van een flinke meid van 3905 en 53,5cm. 😋 Je lichaam zit zoooo vol gepompt met adrenaline op dat moment dat elke vrouw dit aankan. Nu ga ik net zo cliché klinken maar echt geniet daarvan. Voor mij heeft het allemaal samen 21u geduurd maar het was elke seconde waard. Het mooiste moment uit mijn leven. 💛 Veel succes!!! Jij kan dit ook!!

4 maanden geleden

Reactie op Charlotte1993156

Goedemorgen, Ik ben afgelopen maandag bevallen van ons liefste meisje. D ...
En wat genieten van die baby betreft… ja hoor! Ook dat gaat zeker lukken. 😍 ik lig nu heel moe borstvoeding te geven maar dan kijk ik haar aan en denk ik “ach m’n lieve meisje toch 💛”

4 maanden geleden

Je kan eens proberen van een goede warme douche te nemen voor het slapen gaan samen met een paracetamol , slaap al heel lang amper en als ik er echt even onder door zit dan helpt dit altijd wel voor een betere nachtrust

4 maanden geleden

Ik heb dit ook meestal pas na 1 of 2uur in slaap vallen en om 6u terug wakker... Maar vanavond moet ik binnen en vanacht om 12u krijg ik mijn eerste pilletjes om in te leiden. Ben op van de zenuwen 🙈 ben nu 40+3

4 maanden geleden

Reactie op Charlotte1993156

Goedemorgen, Ik ben afgelopen maandag bevallen van ons liefste meisje. D ...
Dankjewel voor je reactie!! Hier is het elke nacht pas rond 1u in slaap vallen en rond 3.30u weer klaarwakker. Maar ik ben blij om een positief verhaal te horen!

4 maanden geleden

Reactie op momofpremies

Je kan eens proberen van een goede warme douche te nemen voor het slapen ga ...
Ik zal dit vanavond voor mijn laatste nachtje thuis nog proberen. Dankjewel voor de tip!!! 🤞🍀

4 maanden geleden

Ik had vanaf zaterdag 4 uur last van weeën. Overdag slapen ging ook niet. Deze nacht om 2 uur is ons meisje geboren. Ik was toen 22 uur wakker. Je lichaam is tot veel in staat. Het gaat zeker lukken😊

4 maanden geleden

Dikke proficiat en dankjewel!!! 😍

4 maanden geleden

Reactie op Mini8596

Ik zal dit vanavond voor mijn laatste nachtje thuis nog proberen. Dankjewel ...
Heel benieuwd of het geholpen heeft of niet? 😅

4 maanden geleden

Reactie op momofpremies

Heel benieuwd of het geholpen heeft of niet? 😅
Dankjewel voor de tip. Ben net wakker. Gisteren hete douche genomen en een dafalgan en heb de hele nacht (met plaspauzes uiteraard 😂) kunnen doorslapen tot nu. Voel me uitgerust om vanavond naar het ziekenhuis te gaan. Dankjewel voor de gouden tip! 🍀🍀🍀

4 maanden geleden

Reactie op Mini8596

Dankjewel voor de tip. Ben net wakker. Gisteren hete douche genomen en een ...
Oooh ik ben zo blij voor jou! ❤️❤️❤️ heel veel succes deze avond! 🍀❤️

4 maanden geleden

Reactie op momofpremies

Oooh ik ben zo blij voor jou! ❤️❤️❤️ heel veel succes deze avond! 🍀❤️
Dankjewel!!! Ik volg jouw verhaal ook al eventjes mee in een andere topic. Leef ook mee met je en hoop dat het ook bijna door zal zetten! 🍀🤞❤️

4 maanden geleden

Reactie op Mini8596

Dankjewel!!! Ik volg jouw verhaal ook al eventjes mee in een andere topic. ...
Dankje! Ik hoop vooral nu dat het gerommel stopt en ik donderdag gewoon kan gaan bevallen als ze men vliezen breken 😅

4 maanden geleden

Reactie op momofpremies

Dankje! Ik hoop vooral nu dat het gerommel stopt en ik donderdag gewoon kan ...
Ik hoop met je mee! 🤞🤞