Zijn er hier meerdere vrouwen die last hebben van een schimmelinfectie?
Voor mijn zwangerschap had ik die ooit eens op 15-jarige leeftijd ofzo, en daar bleef het bij (was na antibiotica).
Nu heb in dus sinds april op en af al een infectie. Ik gebruikte sindsdien al gyno daktarin (omdat mijn gyne zei dat hij niet veel anders kon geven, dat ik gewoon pech had maar dat je als zwangere vrouw niet veel mag nemen...)
Een tweetal weken terug heb ik dus echt gevraagd om iets anders omdat de gyno daktarin geen effect had. Ik kreeg toen gyno canesten voorgeschreven.
Doordat ik het gevoel had dat het een beetje beter was heb ik gewacht tot nu... Maar is momenteel weer zo erg, dat ik vanavond daarmee start.
Ik hoop zo zo erg dat het weg gaat! Op zich kan ik daar nu nog wel mee omgaan, maar ik wil echt niet dat ons kleine beebje geboren wordt met spruw :(
Jaa hier ook hoor ook daktarin crème moeten smeren voorlopig geen last meer maar ja leuk is anders eh maak mij er ook zorgen om blijkbaar kwam het van mij antibiotica omdat ik last had van een infectie en ik zou het nog eens bespreken met je gynaecoloog wat je nu best nog kan doen veel courage tis idd niet leuk
Ik had dit overlaatst ook na antibiotica... Met daktarin ging dit weg maar om te verzachten gebruikte ik ook saforelle tussendoor. Dit verzachte wel een beetje