27 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Jolientje98
je kan hem zetten is niet terugbetaalbaar mijn gynaecoloog raad hem wel ste ...
Ja idd. We zitten echt pal in het seizoen. Ik zal het ook doen
8 maanden geleden
Reactie op Vlinder1993
Ja idd. We zitten echt pal in het seizoen. Ik zal het ook doen
Idd ik ga hem toch ook zetten het is me de 185€ zeker waard om te zette
8 maanden geleden
Reactie op Jolientje98
Idd ik ga hem toch ook zetten het is me de 185€ zeker waard om te zette
Ik vind het ook zeker waard. Ook we doen nu zoveel om ons kindtje al te beschermen in de buik, dan is die ene spuit wel de moeite vindt ik om onze kinderen de eerste maanden te beschermen want je ziet niet altijd wanneer iemand ziek is of ziek ga worden dusja
7 maanden geleden
Om nog even terug te komen op het topic: sinds 1 juni 2024 wordt het RSV vaccin voor bij de baby terugbetaald (is dan tussen de 8-12€) en dit zou hogere bescherming bieden dan vaccin bij de moeder (in de 70% versus in de 50%) en baby kan kort na geboorte al gevaccineerd worden… dus nu twijfel ik om toch mss gewoon te wachten en te gaan voor hogere beschermingsgraad via vaccinatie baby…
7 maanden geleden
Reactie op Lilies
Om nog even terug te komen op het topic: sinds 1 juni 2024 wordt het RSV va ...
Super. Dan ga ik sowieso voor vaccin voor bij de baby. Bedankt voor de info
7 maanden geleden
Ik was gisteren voor mijn controle bij de gynaecoloog het is terug veranderd… kindtjes die in september geboren worden kunnen zelf de RSV spuit krijgen en deze is terug betaald zelf moet je maar 10 euro ofzo betalen. Dus ik moest deze niet meer laten zetten heeft ze mij vertelt. Normaal gezien als je kindtje geboren is krijg je hier uitleg over in het ziekenhuis heeft ze mij vertelt 😊
7 maanden geleden
Reactie op MamaVos1999
Ik was gisteren voor mijn controle bij de gynaecoloog het is terug verander ...
Super. Vind ikzelf veel beter dan