26 Reacties
6 maanden geleden
Mijn gynaecoloog heeft gezegd dat je baby’tje ook 1 krijgt normaal en als je als zwangere vrouw hem hebt gezet dat je hem dan van de baby ook niet terugbetaald krijgt en de volle pot moet betalen.. ik zal deze dus niet zetten als zwangere mama, maar zal gewoon m’n kindje vaccineren
6 maanden geleden
In het begin raadde mijn gynaecoloog dit ook aan maar op de eerst daarop volgende afspraak vertelde ze dat dit nimeer nodig was en ze onze kindtjes deze spuit zullen geven ( als we dit willen) en deze is wel terug betaald. in het ziekenhuis na de bevalling zouden wij hier info over krijgen.
6 maanden geleden
Ze zouden het vaccin zetten in de eerste dagen als je bevallen bent. Maar ze komen dit wel vragen als je dat wilt. Is wat ik ervan gehoord heb. Ik ga ons kleintje sowieso laten vaccineren, dan zijn ze toch al 6maanden 'safe'. Ze zouden het afraden bij de zwangere mama's omdat dat ook de arbeid op gang kan zetten. Maar dan waarschijnlijk wel als het vaccin later wordt toe gedient.
6 maanden geleden
Reactie op Lotceu99
Van wie heb je deze info heb met kind en gezin gesproken en die zei dat er ...
Komt pas vanaf september op de markt, heet Beyfortus.
Er stond informatie over in de artsenkrant (ben zelf arts) en heb dit met de prof Gynaecologie besproken in ons ziekenhuis en hij zei van best te wachten en moest er toch vertraging op de levering van de vaccins zitten, het dan toch nog bij mezelf te zetten.
Maar kan ook geen kwaad om het als moeder te zetten hoor :D
5 maanden geleden
Vanaf de geboorte krijgen babytjes ook 1 .. Mijn gyn raadde eerst aan om die tijdens de zwangerschap te zetten maar ze belde me op en zei om te wachten en het beter is om de baby zelf te vaccineren zou veel beter werken dan blijkbaar..
5 maanden geleden
Reactie op Jolientje98
Vanaf de geboorte krijgen babytjes ook 1 .. Mijn gyn raadde eerst aan om di ...
Klopt! Mijn gynaecoloog is nu ook van werkwijze veranderd en raad het eerder aan bij de baby nu omdat ze zekerder zijn van de werkzaamheid bij de baby.
5 maanden geleden
Ik heb het laten zetten en zullen het ook bij ons kindje laten zetten
5 maanden geleden
Reactie op ellen2000
Van waar heb je de info dat dat voor het kindje niet terug betaalbaar is als de mama dit heeft laten zetten? Ik heb het vaccin vndg laten zetten en was al 200 euro :o