28 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Anoukdbb
Mijn hospitalisatieverzekering dekt ook de ereloonsupplementen bij een eenp ...
Ik ook bij DVV, is inderdaad zo
6 maanden geleden
Reactie op Jana-Maxim
Ik heb het nagevraagd na de kosten hier allemaal te lezen bij mijn verzeker ...
Ik ga hier helaas niets meer kunnen aan veranderen vrees ik 😅 ik ga dit na de bevalling wel allemaal regelen… want na zo een bevalling wil je toch gewoon tot rust kunnen komen met je partner en baby’tje. Ik snap überhaupt niet waarom er tweepersoonskamers zijn op een materniteit iedereen heeft toch recht om in zijn eigen bubbel te bekomen 🫠
6 maanden geleden
Reactie op MamaVos1999
Ik ga hier helaas niets meer kunnen aan veranderen vrees ik 😅 ik ga dit na ...
Wel ik ben zeer blij dat ik dus blijkbaar die extra verzekering heb want ik zag een 2persoonskamer eigenlijk niet zitten. Toen ik ging samen wonen met mijn vriend heeft mijn papa mij geholpen met al de verzekeringen dus ik ben vooral hem dankbaar dat hij daaraan dacht😅
6 maanden geleden
In het uz Gent heb ik na tussenkomst van de cm (hospitaalplan) nog €200 zelf moeten betalen. Dit waren voornamelijk de verblijfkosten van mijn man die ook op de kamer sliep
6 maanden geleden
Reactie op MamaVos1999
Op de site van mijn ziekenhuis kan je de kosten zo wat na kijken. En voor e ...
Dit is het bedrag dat je betaald al je geen hospitalisatie verzekering hebt
6 maanden geleden
Reactie op LindeMeirlaen
In het uz Gent heb ik na tussenkomst van de cm (hospitaalplan) nog €200 zel ...
En weet je toevallig of dit ziekenhuis ereloonkosten aanrekent en het percentage daarvan? Ik heb precies al van enkelen gelezen dat dit afhankelijk is van ziekenhuis tot ziekenhuis..... Mijn gynaecoloog is in elk geval helaas al niet geconventioneerd en is dus al automatisch duurder en ze vraagt bij een 1 persoonskamer 150 % ereloon. Dat zou dan neerkomen, bij een gewone bevalling, zonder complicaties, op een 600 euro zelf te bekostigen. 200 euro zou ik er ook voor over hebben...600 al niet meer...😅