9 Reacties

5 maanden geleden

Normaal kun je gewoon altijd naar de materniteitsafdeling van jouw ziekenhuis bellen en advies vragen. Heb ik ook al enkele keren gedaan. Bellen kan nooit geen kwaad 😊 Succes!

5 maanden geleden

Ik kan je enkel aanraden, weekend of niet, om bij twijfel gewoon te bellen.. zeker als je al medicijnen neemt mbt je 1e kindje. Ze gaan liever hebben dat je hun onnodig aanspreekt dan dat je een onnodig risico neemt. Ik nam ook reeds medicijnen, voelde me gewoon goed muv 1 kwaaltje en ging dus mijn afspraak bij de arts afbellen maar bleek uiteindelijk zwangerschapsvergiftiging te hebben en ben bijna 9 weken te vroeg bevallen.. Heel veel succes in elk geval, hopelijk voel je je snel beter! 🤞🏼 🍀

5 maanden geleden

Ik heb ook al twee dagen barstende hoofdpijn vndg 36w

5 maanden geleden

Als je er onrustig door bent en niet op je gemak kunt zijn zou ik voor het zekerste bellen 😅

5 maanden geleden

Blijkt toch weer een beginnende zwangerschapsvergiftiging te zijn. Wel zonder extreem hoge bloeddrukken, wel eiwitten in urine. Kan dus blijkbaar ook.

5 maanden geleden

Reactie op mmmy

Blijkt toch weer een beginnende zwangerschapsvergiftiging te zijn. Wel zond ...
Oh 😔 maar wel goed dat je het nu weet zodat er meteen verder gekeken kan worden. Moet je al in het ziekenhuis blijven of? Heel veel succes hoor, ik duim met je mee dat alles goed gaat!

5 maanden geleden

Hey meid, hier ook angstig.. ook pre-eclampsie gehad bij m’n eerste kindje, nu ook al heel de zwangerschap medicatie maar sinds gisteren (36w) plots ook barstende hoofdpijn, pijn in m’n rechterflank,… Iedere arts zegt me telkens dat kans miniem is dat ik nog eens een vergiftiging doe maar ik lees toch allemaal andere dingen?? Hoe gaan ze je verder opvolgen? Veel moed!

5 maanden geleden

Moet nu om de twee dagen aan de monitor (baby doet het voorlopig wel prima), bloedname en urinetest. Zodra er iets veranderd of alarmerend wordt, zal ik worden ingeleid. Maar voorlopig gewoon thuis geschreven en goed opvolgen. Toi toi daar 🤞

5 maanden geleden

Heel veel beterschap hopelijk alles ok