5 Reacties

8 maanden geleden
Ik heb dit ook met 1 enkel. Het gaat wel altijd weg en als ik voldoende water drink en beweeg, zwelt ie minder op. Ik heb wel paar jaar geleden een enkelbreuk gehad en hij zwelde voor de zwangerschap ook heel af en toe op. Wel minder dan nu. De verpleegkundige en gynaecoloog zeiden het best eens met een kine te bespreken. Maar omdat t steeds weg ging, was het niet verontrustwekkend. Bij de infosessie zeiden ze indd wel dat als 1 been opzwelt je dit best laat checken om zeker te zijn dat je geen trombose ah ontwikkelen bent. Kunt nooit zeker genoeg zijn dus misschien toch eens naar huisarts als je niet binnenkort naar gynaecoloog moet?

8 maanden geleden
Heb ook meer last van kramp, vooral ´s morgens bij t wakker worden. Toen ik ooit effectief een trombose ah ontwikkelen was (zat in gips en had niets tegen t flebiet voorgeschreven gekregen) had ik heel heftige kuitkrampen. Succes!

8 maanden geleden
Ik heb ook de laatste tijd last van pijnlijke voeten, kuitkrampen en paar dagen geleden dikke voeten door de warmte gekregen. Ik volg ook als iemand goede adviezen heeft