242 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Oh echt 😅ik had het opgezocht en dacht dat het komende nacht was 🫣hoe gaa ...
Hèhè ja dat het ook eerst maar hier stond het uur erbij 😅 deze nacht heel veel krampen weer gehad , maar niets anders dus als de afgelopen 3 weken 😂 heb hier de laatste 3dagen alle voorbereidingen gedaan dus ik ben klaar voor morgen 😅
Hopelijk schiet het bij jou nog in gang voor die datum 🍀 opening wilt niets zeggen heb al 3weken 3cm en er gebeurt ook niets 😅 al snap ik wel dat je liever hoort dat het al wat meer is als je al zoveel last hebt gehad.
4 maanden geleden
Reactie op momofpremies
Hèhè ja dat het ook eerst maar hier stond het uur erbij 😅 deze nacht heel ...
Spannend voor jou morgen! Weet je al hoe ze gaan inleiden? Veel succes in ieder geval.
Ik had idd liever ander nieuws gehoord 🫣vrijdag moet ik opnieuw aan de monitor en dan waarschijnlijk maandag om te bepalen hoe ze gaan inleiden en dus of ik dinsdagavond of woensdagochtend binnen moet gaan.
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Spannend voor jou morgen! Weet je al hoe ze gaan inleiden? Veel succes in i ...
Ze gaan beginnen met enkel men vliezen te breken. En dan misschien een hele lichte dosis weeën opwekkers als het niet vanzelf in gang schiet. Omdat ik een keizersnede heb gehad mogen ze me geen normale dosis opwekkers geven.
En ja dat snap ik! Hopelijk gebeurt er in die week toch nog iets 🤞🤞
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Spannend voor jou morgen! Weet je al hoe ze gaan inleiden? Veel succes in i ...
en hebben ze je nu proberen strippen? wel balen!
dat het lang zou duren... daar was ik op voorbereid maar ik had zo gehoopt dat ik niet over de uitgerekende datum zou gaan (al is er momenteel nog hoop, voor morgen uitgerekend).
Nu... ik probeer me altijd vast te houden aan het feit dat een baby geen kalender of klokje bij zich heeft, dus dat hij/zij zal komen wanneer die er klaar voor is. De uitgerekende datum is sowieso maar een "schatting". Zo probeer ik het te zien... maarja he, als het zo heel lang gaat duren heb je daar natuurlijk niks aan 😬
4 maanden geleden
Hier ook exact hetzelfde. Geen ontsluiting (mss een halve cm) of verweekte baarmoederhals… ik word dinsdagavond ingeleid.. ik had de keuze om voor volgend weekend te kiezen maar 10d overtijd vind ik persoonlijk te lang en voel ik me niet goed bij… ik heb gewoon het gevoel dat men lichaam het ook volgende week nog niet vanzelf gaat doen… was wel echt extreem verschoten daarnet… de gynea had gevoeld of ik ontsluiting had en ik kwam thuis (nog niets te zien in mijn onderbroek) maar ging naar het toilet en echt veel vers bloed dat ik verloren ben… dacht mss heeft ze iets losgemaakt… maar was vrij snel toch gestopt en nu nog altijd wat bruinige ‘overschot’. Een adertje in mijn baarmoederhals dat gesprongen is mss? Iemand hier ervaring mee? Ik had gebeld en ze zei dat het normaal is en als het stopte ik me geen zorgen moest maken. Waarschijnlijk dat dan?
4 maanden geleden
Reactie op Tiva
en hebben ze je nu proberen strippen? wel balen!
dat het lang zou duren.. ...
Ze kon mij niet strippen wegens te weinig opening 😢dus wel eens “stevig” gevoeld, maar denk niet dat dat iets zal doen.
Hier ook wel het idee dat de baby zelf wel zou komen, maar door de voorweeën was ik overtuigd dat ze eerder zou zijn.
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Ze kon mij niet strippen wegens te weinig opening 😢dus wel eens “stevig” g ...
Oh echt? dat is geen fijn nieuws. Ondertussen al wat vordering?
Ik moest vandaag nog even langs (40W) en ik zit ondertussen op 2cm... wat nog niets wil zeggen natuurlijk. Ik hoop dat met het toucheren alleen er mss deze nacht iets gebeurd.
🍀
4 maanden geleden
Reactie op Tiva
Oh echt? dat is geen fijn nieuws. Ondertussen al wat vordering?
Ik moest v ...
Oh ik hoop voor jou dat het idd in gang mag schieten!
Ik moet morgen opnieuw aan de monitor. Ik word wel onzeker van de inleiding… Ik ga morgen vragen of ze me meer info kunnen geven want nu weet ik niet hoe en ‘s avonds of ‘s ochtends…
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Dames, hoe gaat het hier?
Slechte nacht gehad, veel last van mijn onderbuik (spierpijn?) Vooral met draaien. Heb ook meer last van mijn bekken. Dus het zal wel allemaal samenhangen en normaal zijn.
Ben vandaag 39w. Moet zometeen aan de monitor. Toch altijd spannend 🤭
De onwetendheid begint soms wel wat door te wegen. Van wanneer het moment daar is, of ik geen signalen over het hoofd zie ofzo.🙈😅
Hoe gaat het met jou?
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Succes aan de monitor! Benieuwd wat ze zullen zeggen.
Hier om 14:00 monit ...
Hier nog alles rustig🙈 de 'pijn' in de onderbuik zou een teken zijn van dat de baarmoederhals aant verweken is. Monitor was goed. Volgende week vrijdag kan ik terug gaan.
Voor jou ook veel succes met de monitor 🍀😘