242 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Ik ben benieuwd!! Hier ook sinds gisteren weer last. We zijn naar de openin ...
Net op controle geweest, nog steeds een goei 3cm opening , maar ondertussen is de hals wel volledig ingekort en verweekt , vliezen puilen al wat naar buiten en hoofdje duwt goed naar beneden

4 maanden geleden

Reactie op momofpremies

Net op controle geweest, nog steeds een goei 3cm opening , maar ondertussen ...
Hebben ze jou gestript dan?

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Hebben ze jou gestript dan?
Nee heb gezegd van het niet te doen. Zit nog met 2 kindjes en het is makkelijker om donderdagochtend gewoon binnen te gaan in plaats van dat ik mss deze nacht ineens zou moeten vertrekken. Dus ik hoop dat het gerommel wat stopt eigenlijk nu 馃槀

4 maanden geleden

Reactie op momofpremies

Nee heb gezegd van het niet te doen. Zit nog met 2 kindjes en het is makkel ...
Oh ja, dat begrijp ik wel! Fingers crossed dat het rustig blijft tot donderdag dan.

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Bij jou ook nog steeds niets?
Nee nog steeds niets馃檲 morge heb ik terug controle Pff ben benieuwd, ik zou wel willen vragen om gestript te worden ? Mss dat er dan iets gebeurt? 馃槄

4 maanden geleden

Reactie op Inez99

Nee nog steeds niets馃檲 morge heb ik terug controle Pff ben benieuwd, ik zou ...
Wie weet! Ik ga het in ieder geval ook vragen.

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Wie weet! Ik ga het in ieder geval ook vragen.
ik wou het ook vragen maar doordat ik dus nog geen ontsluiting had ging dat niet... ik merk wel dat ik telkens door het 'toucheren' alleen al krampen heb, waardoor ik ervan overtuigd ben dat het echt iets in gang zou kunnen zetten maar goed... donderdag op 40 weken ga ik terug 馃槀 wie weet, tegen dan...

4 maanden geleden

Reactie op Tiva

ik wou het ook vragen maar doordat ik dus nog geen ontsluiting had ging dat ...
Ik hoop echt dat ik voldoende ontsluiting heb 馃槄hier morgen check op 40 weken. Het toucheren deed best pijn vorige keer vond ik persoonlijk.

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Ik hoop echt dat ik voldoende ontsluiting heb 馃槄hier morgen check op 40 wek ...
Ja, klopt het toucheren is niet perse een prettig gevoel, is het strippen dan gelijkaardig? Ik weet niet wat ik me moet voorstellen馃ゲ

4 maanden geleden

Reactie op Inez99

Ja, klopt het toucheren is niet perse een prettig gevoel, is het strippen d ...
ja ik vind het ook niet echt fijn 馃槵 ik heb geen idee hoe strippen voelt (nog nooit gehad) maar ik stel me inderdaad 'het onaangename' voor als bij het toucheren maar dan nog iets heviger, want ze woelen met de vingers eigenlijk de vliezen van de baarmoedermond los 馃槵

4 maanden geleden

Reactie op Tiva

ja ik vind het ook niet echt fijn 馃槵 ik heb geen idee hoe strippen voelt (n ...
Ik wil er nog niet te veel over nadenken heb ik zo het gevoel 馃檲

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Ik wil er nog niet te veel over nadenken heb ik zo het gevoel 馃檲
Helaas kon mijn gyn mij niet strippen omdat ik nog steeds geen verweekte baarmoedermond heb en nog steeds op 1,5cm zit echt jammer.. Heb nu om de 2 dagen monitoring en een inleidings datum gekregen volgende week woensdag op(41w). Ik hoop dat hij nog zelf eerder en spontaan komt馃ズ

4 maanden geleden

Reactie op Inez99

Helaas kon mijn gyn mij niet strippen omdat ik nog steeds geen verweekte ba ...
Oh nee! Niet waar je op gehoopt had waarschijnlijk 馃槙 En moet je effectief tot woensdag wachten?

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Oh nee! Niet waar je op gehoopt had waarschijnlijk 馃槙 En moet je effectief ...
IK kon eerder maar wou het toch nog even laten wachten die inleiding en woensdag zei ze ben je 41w meer gaan we je niet geven.. ook voor de gezondheid van de baby is dat mss te riskant

4 maanden geleden

Reactie op Inez99

IK kon eerder maar wou het toch nog even laten wachten die inleiding en woe ...
Bij ons gaan ze ook niet verder dan 41w. Gelukkig maar, want mijn zus hebben ze in een ander ziekenhuis tot 42 laten gaan en dat was een horrorverhaal, maar daar moeten we niet aan denken. Hopelijk komen onze kindjes spontaan! En anders weten we dat ze er ten laatste volgende week zijn 鉂わ笍

4 maanden geleden

Ik ben nu 41 weken en nog altijd geen ontsluiting 馃檲 morgen word ik ingeleid dus benieuwd 馃檲

4 maanden geleden

Reactie op thabita2004

Ik ben nu 41 weken en nog altijd geen ontsluiting 馃檲 morgen word ik ingelei ...
Veel succes!

4 maanden geleden

Dames, volle maan komende nacht 馃槂hier vandaag de 40 weken bereikt en straks een controle.

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Dames, volle maan komende nacht 馃槂hier vandaag de 40 weken bereikt en strak ...
Eigenlijk was het deze nacht al volle maan 馃槄 ze piekte om 4u36 deze ochtend! Maar we tellen deze nacht nog mee als volle maan he 馃槀

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Dames, volle maan komende nacht 馃槂hier vandaag de 40 weken bereikt en strak ...
En veel succes op de controle! 鉂わ笍