242 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Het is weer avond, welkom krampende pijn 😅
Hier ook altijd inde avond en smorgens 😅😊
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Bij mij voorlopig ‘s avonds enkel. ‘s Ochtends lijkt er niets meer aan de h ...
Snap ik op den duur weet je nie meer wat dan echt is ik moet maandag naar het ziekenhuis ga da toxh nog eens vragen
4 maanden geleden
Reactie op Melissavl1996
Snap ik op den duur weet je nie meer wat dan echt is ik moet maandag naar h ...
Ik overweeg soms om te bellen, maar dan denk ik dat ze weer hetzelfde zullen zeggen: neem eerst een warm bad. Als het geen uur duurt dat het minstens om de 5 min komt is het niets.
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Ik overweeg soms om te bellen, maar dan denk ik dat ze weer hetzelfde zulle ...
Jaa idd zal dan weer zo antwoord zijn ambetant zeker als da je 1 ste kindje is ben je rapper bezorgd eh
4 maanden geleden
Reactie op Melissavl1996
Jaa idd zal dan weer zo antwoord zijn ambetant zeker als da je 1 ste kindje ...
Ja klopt!
Ik vind het heel lastig… Mijn vriend is ook aannemer en probeert nog zoveel mogelijk projecten af te werken, en op dit moment weet ik ook totaaaaal niet wanneer ik hem moet vragen om thuis te blijven.
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Ja klopt!
Ik vind het heel lastig… Mijn vriend is ook aannemer en probeert ...
Ooh das idd heel lastig😟
4 maanden geleden
Reactie op Inez99
Even een vraagje is jullie baby ook ooh zoo actief 😂 de mijne is precies a ...
Hier altijd heel actief geweest en de laatste 2 dagen echt super rustig. 😅 maar zelfs dan doet ze me nog super veel zeer met haar hoofdje daar down under 😂
4 maanden geleden
Ugh hier sinds deze nacht 2u weer veel last , deze keer trekt het ook niet weg met te douchen... van alle weken en dagen is dit toch echt een slechte dag om door te zetten 😅 benieuwd wat de rest van de dag gaat geven 😅
4 maanden geleden
Reactie op momofpremies
Ugh hier sinds deze nacht 2u weer veel last , deze keer trekt het ook niet ...
Ik ben benieuwd!!
Hier ook sinds gisteren weer last. We zijn naar de opening van een zaak geweest van een vriend en daar weer flink gerommel en rugpijn. De zetelverwarming in de auto kon het niet beter maken. Sindsdien aanhoudende kramp en het gevoel alsof ik stelen heb onderaan. Maar waarschijnlijk weer geen baby vandaag 😅
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Ik ben benieuwd!!
Hier ook sinds gisteren weer last. We zijn naar de openin ...
Ze weten ons toch goed bezig te houden die kleintjes