242 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op momofpremies
Zot hoe we toch ook elk ding gaan denken ja dit is het mss 😅 voel me net w ...
Haha klopt! Elk pijntje: “is dit het?” 😅 hier is het mijn eerste, dus totaaaaal geen idee hoe ik ga weten dat het voor echt is 🫣
Oh je hebt in ieder geval idd dan een concrete datum om naar af te tellen!
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Haha klopt! Elk pijntje: “is dit het?” 😅 hier is het mijn eerste, dus tota ...
Is moeilijk he om te weten wanneer het voor 'echt' is🤭 hier ook zwanger van de eerste, en uitgerekend voor 27sept. Maar vind het toch ook allemaal spannend haha.
En ge voelt nu ook steeds vanalles precies, ofwel omdat we er in ons hoofd meer mee bezig zijn nu.
Heb dan precies ook wel ergens wat 'schrik' dat ik dingen over het hoofd ga zien 🫣 terwijl ik rondom me wel hoor dat ge het wel duidelijk merkt als het zover is🤭
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Hier is het de derde en zelfs ik twijfel nu elke keer is het nu voor echt... omdat bij de andere 2 het begon met gewoon om de 9minuten harde pijnloze buiken en dan ineens het in de ochtend omsloeg in echte weeën 😅
4 maanden geleden
Reactie op Michelle950323
Ik ken het, mijn lichaam geeft al zo lang vals alarm😮💨 Al even terug zo ...
Heb identiek hetzelfde 🤯
4 maanden geleden
Ontsluiting wilt niet zoveel zeggen jammer genoeg. Ik had op 34w bijna geen baarmoederhals meer en liep op 35w al met 4cm ontsluiting rond 😬. Op 37+2 bevallen en heel lang geduurd om volledige ontsluiting te hebben ondanks de 4cm die ik al had. Zelf nooit gevoeld dat ik ontsluiting had, had ik op 34w niet binnen moeten gaan met pijn had ik het nooit geweten. Ik kreeg een extra controle omdat ik op die 34w longrijping kreeg + tabletjes om baarmoeder te kalmeren door de kans op vroeggeboorte en ben pas 3w later bevallen 😃
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
En hoe is het nu met jou?
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Helaas nog niets. Vandaag had ik echt geen goede dag, het wachten en de pij ...
Gistere nacht heel de nacht weer hevige voorweeën en gisteren ook heel de dag pijn , niet perse van de weeën echt gewoon men buik dat pijn deed men benen , down under kon bijna niet meer stappen. Een hete douche heeft me gisteren avond wel deugd gedaan. Nu is het weer rustig op enkele pijnlijke voorweeën na.
Is de pijn ondertussen bij jou al wat beter?
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Hier helpt warmte idd ook meestal wel. Ondertussen is het ook weer rustig. ...
Ja moeilijk he , maar je krijgt er wel echt meer rust van , puur door die datum van de inleiding dat gepland staat heb ik echt weer rust gevonden. Had natuurlijk wel gehoopt dat daarmee de voorweeën ook wat minder zouden worden 😅 maar ik kan die nu ook wat loslaten , waar ik anders direct ging timen en voelen en hyperfocussen op die voorweeën laat ik het nu zoveel mogelijk passeren en probeer ik er niet op te letten.
Maar ja dat is nu voor mij makkelijk gezegd , zonder die datum kon ik dat ook niet
4 maanden geleden
Reactie op momofpremies
Ja moeilijk he , maar je krijgt er wel echt meer rust van , puur door die d ...
Ja ik kan me voorstellen dat een datum wel rust geeft. Ik zei dat gister ook tegen mijn vriend dat het misschien beter zal zijn als we woensdag na de controle gaan weten wanneer de uiterlijke datum is.
Neemt natuurlijk niet weg dat het ondertussen pijn blijft doen 😅