242 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op momofpremies

Hier opnieuw veel voorweeën maar niets dat doorzet, nu ondertussen zitten z ...
Hier gisteravond ook weer heel fel last gehad en deze ochtend niets meer. Zoooo frustrerend 😅

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Hier gisteravond ook weer heel fel last gehad en deze ochtend niets meer. Z ...
Haha ja das echt om gek van te worden 😂

4 maanden geleden

Reactie op momofpremies

Haha ja das echt om gek van te worden 😂
Iedere keer denk ik: oh ja, nu zet het door. Helaaaaas 😅 Ik overweeg wel om eens naar het zkh te bellen of ik een extra check kan hebben. Ik moet anders nog wachten tot volgende woensdag, maar eerlijk gezegd begint het slaapgebrek te wegen.

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Iedere keer denk ik: oh ja, nu zet het door. Helaaaaas 😅 Ik overweeg wel ...
Ja snap ik! Heb ik vorige week ook gedaan , hier komen ze nu om de 7minuten en ze zijn best hevig weer dus ik hoop dat het nu toch is doorzet

4 maanden geleden

Reactie op momofpremies

Ja snap ik! Heb ik vorige week ook gedaan , hier komen ze nu om de 7minuten ...
Ik duim!

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

En?? 😄
Vandaag controle gehad en nog steeds hetzelfde als vorige week..🫠 niets van vordering. Volgende week laatste controle 40w dan ga ik op de monitor gezet worden moest er nog niets zijn gebeurt sowieso inleiden waar ik echt tegenop kijk Dus hopelijk komt hij van zelf nog🤞🏼😩

4 maanden geleden

Reactie op Inez99

Vandaag controle gehad en nog steeds hetzelfde als vorige week..🫠 niets va ...
Ooooh ik had gehoopt voor jou dat er vordering was! Hier hetzelfde: als ze er volgende week woensdag niet is, gaan we een inleiding plannen. Duimen dat ze vanzelf komen!

4 maanden geleden

Hier ook gisteren geweest laatste controle 2 cm Ontsluiting voor derest nog nix hopelijk kom ze zondag van zelf en anders zal het ook inleiden zijn geen zin 😟 maandag aan de monitor ook

4 maanden geleden

Onze kindjes houden het spannend!

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Ik duim!
Ondertussen in het ziekenhuis om de 3minuten komen ze. In verband met de andere kindjes wouden we het toch nog even nu laten checken. Lig aan de monitor nu

4 maanden geleden

Hier ook uitgerekend voor 18/09 en vandaag op controle maar buiten dat ze goed is ingedaald nog NIETS 😔. Ze willen ook geen inleiding doen momenteel ook al heb ik gezegd dat ik de laatste dagen verschillende keren per dag overgeef en niets meer slaap… op zich wel te begrijpen dat ze liever nog wat afwachten maar ze hebben wel men wens gerespecteerd dat ik niet over de 41 weken wil gaan

4 maanden geleden

Reactie op momofpremies

Ondertussen in het ziekenhuis om de 3minuten komen ze. In verband met de an ...
Ooooh! Zo spannend.

4 maanden geleden

Reactie op 1996okt

Hier ook uitgerekend voor 18/09 en vandaag op controle maar buiten dat ze g ...
Niet het nieuws waarop je hoopte waarschijnlijk 😕als het echt niet gaat, zou ik overwegen om nog eens terug te gaan. Je hebt je energie nodig voor de bevalling en als je nu al niet meer kan slapen… Ons ziekenhuis gaat sowieso niet over de 41 weken, dus ergens “fijn” om te weten dat ze er tegen de 25e zeker moet zijn, maar zo lang wil ik niet wachten.

4 maanden geleden

Reactie op Melissavl1996

Hier ook gisteren geweest laatste controle 2 cm Ontsluiting voor derest nog ...
Ken dat gevoel ook echt sneu🥲 maar we blijven positief en hopelijk komen onze kleintjes deze week nog💪🏼🥹 Zonder inleiding🤞🏼

4 maanden geleden

Reactie op Inez99

Ken dat gevoel ook echt sneu🥲 maar we blijven positief en hopelijk komen o ...
Jaa eh hoop et en we blijven idd positief binnenkort hebben we ons kleintje 😊💕

4 maanden geleden

Reactie op momofpremies

Ondertussen in het ziekenhuis om de 3minuten komen ze. In verband met de an ...
Ooh spannend!😍 hopelijk heb je een makkelijke en snelle bevalling tegemoet Laat ons zeker weten hoe alles is gegaan. Succes!🥰🤍

4 maanden geleden

Reactie op Inez99

Ooh spannend!😍 hopelijk heb je een makkelijke en snelle bevalling tegemoet ...
Ondertussen terug thuis. Ik mocht kiezen om te blijven of nog even naar huis te gaan. Opening vorderde wel een beetje maar niet heel fel. Het lijkt nu weer wat af te zwakken dus ik heb bang dat het toch weer vals alarm was 🥲

4 maanden geleden

Reactie op momofpremies

Ondertussen terug thuis. Ik mocht kiezen om te blijven of nog even naar hui ...
Hoe is het ondertussen? Hier ervaar ik momenteel vreemde krampen, maar geen echte pijn. Ik heb het ook erg warm! Durf er niet te veel op hopen 🫣😅

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Hoe is het ondertussen? Hier ervaar ik momenteel vreemde krampen, maar gee ...
Alles was weer helemaal weg 😭😅 sinds 11u terug om de 10minuten maar belangen niet zo'n pijn als gisteren dus ik zal weer nog even moeten aanmodderen ik durf op niets meer hopen voor de moment 😂 heb me net een half uur geleden uit de zetel gezet en men eigen uit men zelfmedelijden verlost 😂

4 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Hoe is het ondertussen? Hier ervaar ik momenteel vreemde krampen, maar gee ...
Zot hoe we toch ook elk ding gaan denken ja dit is het mss 😅 voel me net weer in de 2 weken wachttijd waar we ons lichaam constant overananlyseren 😂 Maar ale ik heb net telefoon gekregen van mijn gyne maandag gaat ze me strippen en donderdag staat er een inleiding gepland. Heb me dan nu voorgenomen niet te veel meer te focussen op alles en gewoon nog een week te genieten van men jongens. Misschien dat die rust alleen al in men hoofd zorgt dat het oftewel in gang schiet of toch dat de voorweeën stoppen 😂