242 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Faa J
Ik moet om de dag aan de monitor owv risico op zwangerschapsvergiftiging.. ...
Aan wat hebben ze gezien dat je hier risico op hebt? Bloeddruk of urine niet goed? Ik heb een verhoogd risico (test rond 12w) en neem nu bloedverdunners tot w36 dus ben benieuwd hoe het nadien loopt. Veel succes alvast!
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Hier deze nacht even hevige pijn gehad! Niets frequent, enkel een hevig aan ...
Had in de nacht ook nog wat gerommel, maar nu is het gestopt😅 pff ik hoop echt dat er al wat meer ontsluiting is ontstaan en mijn kleine man al in mijn bekken zit😁
Volgende week dinsdag terug afspraak bij de gyn ben benieuwd! 🤞🏼
Wanneer moet jij terug?
4 maanden geleden
Hier na 3dagen bijna non stop pijnlijke voorweeën een 3cm opening 😅
4 maanden geleden
Reactie op Inez99
Whooh😍🙈 super spannend! voor wanneer ben je uitgerekend ?
De 26ste pas , maar heb al 2 prematuurtjes , ze hadden gezegd dat ze waarschijnlijk nu ook rond de 32 weken ging komen en nu ondertussen toch al 37+1 😅
4 maanden geleden
Reactie op Inez99
Had in de nacht ook nog wat gerommel, maar nu is het gestopt😅 pff ik hoop ...
Oooh ze houden het zo spannend!
Ik heb pas de 18e weer een controle. Als ze er dan niet is, gaan we kijken om in te leiden.
Ik blijf aanhoudend rug- en buikpijn hebben maar geen frequente pijn dus nog steeds niet het “echte” werk vrees ik.
4 maanden geleden
Reactie op klaartje02
Aan wat hebben ze gezien dat je hier risico op hebt? Bloeddruk of urine nie ...
Ik heb al sinds week 20 extreeeem oedeem. Vervolgens eiwit in urine, bloeddruk bleef wel goed. Op 37 weken een bloedname gedaan en daaruit bleek een verhoogd risico. Dat is zo een ratio dat ze bepalen en op basis daarvan weten ze of je kans hebt om het te ontwikkelen binnen 1 week. Dus dan heeft gyn besloten om in te leiden... maar ze monitoren om de dag "zodat ze het gepast moment voor de inleiding kunnen bepalen". Afgelopem dinsdag wilden ze inleiden maar enkel als ik iets van ontsluiting had: 0,00...
4 maanden geleden
Reactie op Inez99
Weet er iemand of seks zorgt voor meer ontsluiting? Heeft iemand daar ervar ...
Klinkt kei stom , maar als je lichaam en baby er klaar voor zijn wel 😅 in dingen als je die hormonen enzo al aanmaakt om te bevallen.
Hier heeft dat 2 keer het laatste zetje gegeven , zonder het dab zelf te willen op 29 weken en 32 weken...
Nu ondertussen 37weken en elke dag seks maar nog geen baby 😂 ( wij hebben gewoon altijd elke dag seks voor iedereen denkt dat we het daar voor doen 😅)
En dat is eigenlijk met alle hulpmiddelen zo , het werkt als je lichaam klaar is voor te bevallen en anders niet 😅
Strippen , wandelen , seks , ...
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Wauw, hoe doen jullie dat, elke dag seks? 😅los van de buik die nu in de we ...
Haha wij hebben altijd al een heel actief seks leven gehad , als ik niet zwanger ben is het regelmatig 2 keer per dag 😅.
Al 10 jaar zoiezo standaard als we wakker worden 😅 en regelmatig als de kindjes slapen al in de avond.
Natuurlijk is het nu vaak gewoon lepeltjes gewijs omdat men buik in de weg zit 😅
Mijn libido wordt ook steeds groter als ik zwanger ben dus dat helpt ook wel 😅
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Ik denk dat ik net mijn slijmprop verloren ben!
Alweer een stapje dichter?
...
Heel het weekend super rustig , bijna geen enkele harde buiken of voorweeën, sinds gisteren avond weer veel meer last , ook meer slijmverlies maar ik durf al niet meer hopen na vorige week 😂
4 maanden geleden
Hier opnieuw veel voorweeën maar niets dat doorzet, nu ondertussen zitten ze ook wel echt in men rug