Geen actieve ontsluiting, maar wel een weke baarmoederhals. Alles kan dus ( ...
Bij mij was het omgekeerd ze zei dat ik nog een lang baarmoederhals had en de baby nog niet in mijn bekken zat maar dan toch 1,5cm ontsluiting heel raar eigenlijk🧐
Oh gek seg! Hier wel al mooi in mijn bekken.
Het blijft voor ons beide dus ...
Ooh zalig!😍 uw baby is al helemaal ready nu nog de ontsluiting😝 ik vind het ook super spannend zeker omdat we allebei voor de 18/09 zijn uitgerekend ☺️
Is gerommel in de buik ook een symptoom van ontsluiting? Want ik ervaar momenteel echt buikpijn ik kan het niet goed omschrijven.. iemand ervaring hiermee of het zelfde heeft?
moet eerlijk zijn dat hij daarover zelf niet sprak, was zo teleurgesteld! ik zie net dat jullie uitgerekend zijn voor 18/09, voor mij is het voor 19/09 ☺️
moet eerlijk zijn dat hij daarover zelf niet sprak, was zo teleurgesteld! i ...
Oh jammer dat ze daarover niet gesproken hebben want mijn gyn zei dat dat ook al een eerste stap was.
Ik vind het zo’n spannende dagen, wetende dat het evengoed nog 3 weken kan duren 🫣
Oh jammer dat ze daarover niet gesproken hebben want mijn gyn zei dat dat o ...
jaaa klopt! ik merk dat ik deze fase mentaal het lastigst vind 😬 die onwetenheid! mijn gyne zei wel dat mijn moederkoek er echt rijp uit zag en hij zei ook "we zullen je zeker nie overtijd laten gaan" 🤷🏼♀️ dus we shall see zeker... spannende weken!
Ik ben ook uitgerekend voor 18/09. Ik voel ook menstruatiepijn en vooral da ...
Ja, kan waarschijnlijk indalingsweeen zijn voor u, bij mij gaat de gerommel nog door.. het is net zo zeurende buikpijn raar om te onschrijven.. afwachten😬
Ik moet om de dag aan de monitor owv risico op zwangerschapsvergiftiging.. dinsdag, vandaag, zaterdag... telkens met risico dat ik moet blijven en ze moeten inleiden! Had alleszins nog helemaal geen ontsluiting dus willen ze wachten met inleiden... maar de frequentie "gerommel" en harde buiken neemt wel toe!
Ja, kan waarschijnlijk indalingsweeen zijn voor u, bij mij gaat de gerommel ...
Ja ik voel ook dat het pijnlijker wordt, maar ik reken er niet meer op 🤣... hoop toch nog ergens dat het spontaan gebeurt, anders moet ik dinsdag ingeleid worden