Hier daarnet nog op restaurant geweest en kreeg vrij frequent een soort menstruatiepijn in mijn rug. Even naar de verlosafdeling gebeld en kreeg het advies een warm bad te nemen. Nu in bad lijkt het beter te zijn. Afwachten voor straks.
Ik ben gisteren bevallen op 39 weken tot het moment zelf 0 cm. Heb dan een ballon gekregen en die heeft ook maar een centimeter geopend. Uiteindelijk een keizersnede gehad
Ik ken het, mijn lichaam geeft al zo lang vals alarm😮💨 Al even terug zo steekjes gehad dus indalingspijn en druk op bekken & thv bovenbenen en elke nacht wel menstruatiepijnen, soms ook overdag maar die zetten zich nooit door en verdwijnen weer 🙈
Ik ken het, mijn lichaam geeft al zo lang vals alarm😮💨 Al even terug zo ...
Hier vandaag ook niets meer… Maar ergens ben ik er wel blij om want ik had altijd een hekel aan school en zou het sneu gevonden hebben mocht uitgerekend op 1 september ons kindje komen 🙈😅
Wanneer heb jij weer controle? Wij komende woensdag.
Hier vandaag ook niets meer… Maar ergens ben ik er wel blij om want ik had ...
Hahaha idem! Ik voelde vannacht zo rug en buikpijn en dacht ohneee niet 1/9 hè 🫢 maar kan nog altijd vandaag wie weet … ik zie dinsdagavond de gyn nog. Uitgerekend 12/9 maar krijg eind de week mn geplande keizersnede, maar spannend of ik die datum haal 🤞