242 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Ayten
Hier 39 weken zwanger nog een week voor mijn datum maar niets op gang allee ...
Je hebt opzich nog tijd he. En het kan ook ineens heel snel gaan.Je mag normaal toch ook 10dagen overtijd gaan of niet?
Ik ben morgen 40w en voel de baby wel met momenten duwen, van dinsdag op woensdag nacht had ik precies een beetje last van 'menstruatiepijn' nu is het weer rustig. Morgenvroeg moet ik terug aan de monitor.
4 maanden geleden
Reactie op Vrhyn
Je hebt opzich nog tijd he. En het kan ook ineens heel snel gaan.Je mag no ...
Ja hoor het mag inderdaad overtijd, maar de klachten wat je nu heb, heb ik al weken lang ik heb zelfs zoveel keer dikke lange stukjes slijmprop verloren (zonder bloed)
+ dit is mijn 3 de Kind na 4 jaar 馃槃 veel succes voor U ook laten we hopen dat alles mooi en goed verloopt
4 maanden geleden
Reactie op Ayten
Ja hoor het mag inderdaad overtijd, maar de klachten wat je nu heb, heb ik ...
Ohnee! Ja dan snap ik het wel natuurlijk 馃槥 want dat is wel erg vermoeiend. Hopelijk kan het dan alsnog snel aan gang schieten voor je馃
Dank je wel. Ik hoop voor jou hetzelfde馃グ
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Het was een heeeel pittige bevalling, van 20 uur vanaf inleiden tot geboort ...
Nog een hele dikke proficiat! 馃グ
3 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Het was een heeeel pittige bevalling, van 20 uur vanaf inleiden tot geboort ...
Hoe was jou inleiding geweest? Wat hebben ze gedaan?
Ik wordt nu opt moment ingeleid.. ik heb nu een ballon opgestoken gekregen. En vannacht een tabletje. Morgenvroeg ook weer. En dan zien ze hoe het verdere verloop gaat zijn.. ben benieuwd.
3 maanden geleden
Reactie op Vrhyn
Hoe was jou inleiding geweest? Wat hebben ze gedaan?
Ik wordt nu opt moment ...
Ik kreeg eerst een tampon met hormonen, maar dat deed niet veel. Daarna hebben ze een gel met hormonen in mijn baarmoedermond ingebracht en dat werkte wel fel en snel. Na enkele uren hebben ze ook mijn vliezen gebroken.
Veel succes!
3 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Ik kreeg eerst een tampon met hormonen, maar dat deed niet veel. Daarna heb ...
Oh oke. Hopelijk is het wel wat meegevallen?
Hier gisterenavond een ballonnetje opgestoken om de baarmoederhals te verkorten. En een pilletje gekregen om te verweken. En nu net weer een pilletje. Had 3cm opening en nog 1,5cm baarmoederhals. Dus ben benieuwd wat het gaat geven vandaag.
Dank je wel馃