242 Reacties
4 maanden geleden
Ok, bad news. Ik ben dus weer thuis (na 3 uur aan de monitor te hebben gehangen). Om 13u even getoucheerd, en om 16u nog eens en er was niet genoeg verschil. De weeën blijven ook om de 5/6 minuten komen en de tijd ertussen verkort niet waardoor ze momenteel nog niks wouden doen.
Ik kreeg de optie: blijven, maar ze zouden deze avond sowieso niks doen, morgen dan een baxter hangen OF morgenochtend naar daar gaan en die baxter hangen.
Als ik dat niet wou bleef de inleiding voor donderdagavond staan... Ik weet oprecht niet wat doen, ik ben echt KAPOT - uitgeput!
Ik meen oprecht dat de weeen zo hevig zijn dat ik gewoon denk dat ik het niet meer aan kan, en dit is nog niet eens het begin.
4 maanden geleden
Reactie op Tiva
Ok, bad news. Ik ben dus weer thuis (na 3 uur aan de monitor te hebben geha ...
Oh nee 😢
Als ik de keuze had, zou ik morgenochtend binnengaan. Als je nu al op bent, lijkt het mij nog heel lang wachten tot donderdag.
Hopelijk kan je deze nacht toch nog iets of wat bijslapen en op krachten komen!
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Vreselijk! Hopelijk schiet het dan toch voor echt in gang.
Ik hoop voor jou dat het ook nog vanzelf mag starten, zo niet dan hoop ik mee voor jou dat we snel bij je inleiding zijn. 💕 Na een hele avond puffen lig ik ondertussen in het ziekenhuis op het verloskwartier, compleet geprept en op wacht tot ons kleine meisje er klaar voor is.
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Hier daarnet ook weer monitor + onderzoek. Ik ben op dezelfde ontsluiting b ...
Heel veel succes ❤️ jammer dat het toch een inleiding is geworden maar er komt dan toch eindelijk een einde aan het vele gerommel 😅
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Dank je wel! De zenuwen beginnen stilaan de kop op te steken 🫣
Hoe stel ji ...
Hier alles goed! Ik heb zo'n fijne bevalling gehad. Ook erna totaal geen pijn of last gehad. Hier gaat het gewone leven al weer zijn gangetje , broertjes naar school doen , alsof er niets gebeurt is 😅
Ons meisje is ook gewoon super braaf slapen en eten is het enigste wat ze doet.
Ik geniet echt ten volle.
Gaan ze je vanavond al inleiden of morge vroeg?
4 maanden geleden
Reactie op momofpremies
Hier alles goed! Ik heb zo'n fijne bevalling gehad. Ook erna totaal geen pi ...
Oh wat een droom! Geniet ten volle!!
Vanavond gaan ze beginnen met een “tamponnetje”. Dit zouden hormonen zijn om opening te creëren, als ik dat goed begrepen heb.
Dit moet de hele nacht inwerken, zodat het morgenochtend hopelijk vlot verloopt.
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Oh wat een droom! Geniet ten volle!!
Vanavond gaan ze beginnen met een “ta ...
Spannend! Geniet jij er ook maar van! Ik kan al wel janken dat die eerste dagen alweer voorbij zijn. Soms denk ik had ik nog maar even gewacht zodat ik het nu nog kon beleven maar ja haha dan zou ik volgende week weer het zelfde denken natuurlijk 😅
Ik duim mee dat alles vlot verloopt! ❤️ dat je morge je kleintje eindelijk in je armen hebt ❤️