242 Reacties

5 maanden geleden

Op mijn 38w afspraak bij de gynaeco had ik 1cm ontsluiting. Ik merkte er zelf niets van. Het is niet zo dat je het voelt gebeuren of zo. Morgen mijn 39 w echo, hopelijk wel al iets meer ontsluiting, maar ik betwijfel het 😅

5 maanden geleden

Ontsluiting voel je meestal zelf niet. Op 36 weken had ik nog niets, en op 37 weken had ik ineens 2cm. Vandaag op 38 weken terug op controle!

5 maanden geleden

Reactie op Elien1891

Ontsluiting voel je meestal zelf niet. Op 36 weken had ik nog niets, en op ...
Owh oke, super spannend dan?! Ben vandaag 37w volgende week heb ik afspraak bij de gynea op 38w ben echt benieuwd of ik dan al wat ontsluiting heb🥹 stiekem hoop ik echt van wel Aangezien je er niets van voelt is het wel chill🥰

5 maanden geleden

Reactie op mhdrrr

Op mijn 38w afspraak bij de gynaeco had ik 1cm ontsluiting. Ik merkte er ze ...
Ik duim voor je!🥰🤍

5 maanden geleden

Reactie op Inez99

Owh oke, super spannend dan?! Ben vandaag 37w volgende week heb ik afspraak ...
Hier hetzelfde! Vorige week op 36w wou de gyn nog niet voelen. Ze zei dat ze dat op 38w (volgende woensdag) wel gaat doen. Spannend he 😍ik had gisteren wel een soort van menstruatiekrampen, maar dat is alweer over. Heb jij specifieke “kwaaltjes”?

5 maanden geleden

Ik heb op die week van geen naar 2cm ontsluiting wel veel harde buiken en indelingspijn gehad, dus vermoedde wel dat er iets aan het veranderen was. Deze week opnieuw veel harde buiken gehad (ook pijnlijk met momenten), dus ben heel benieuwd of het nog verder gevorderd is 😊

5 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Hier hetzelfde! Vorige week op 36w wou de gyn nog niet voelen. Ze zei dat z ...
Nee hier nog geen ongewone pijnen meegemaakt vandaar dat ik het spannend vind en er naar uitkijk volgende week🥹 we houden elkaar op de hoogte 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Elien1891

Ik heb op die week van geen naar 2cm ontsluiting wel veel harde buiken en i ...
Dat is snel gegaan dan? En laten we hopen voor jou! Ik duim met je mee! Veel succes nog🥰🤍

5 maanden geleden

Reactie op Inez99

Ik duim voor je!🥰🤍
Nog steeds 1 cm, maar wel heel veel harde buiken en menstruatie achtige pijn . Maar verder niets speciaals 🫠

5 maanden geleden

Reactie op Inez99

Nee hier nog geen ongewone pijnen meegemaakt vandaar dat ik het spannend vi ...
Benieuwd!! 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Inez99

Dat is snel gegaan dan? En laten we hopen voor jou! Ik duim met je mee! Vee ...
Hier waren de symptomen toch een voorbode… Gisterennacht op 37+6 bevallen van een gezonde kerel 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Elien1891

Hier waren de symptomen toch een voorbode… Gisterennacht op 37+6 bevallen v ...
Proficiat! 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Elien1891

Proficiat!🥰

5 maanden geleden

Ik had op 38+4 3 cm ontsluiting en hier heb ik niets van gevoelt. Op 39+1 bevallen. 45 ongeveer weeen die tussen de 7 en 3 min waren en toen heel snel naar het ziekenhuis gegaan 5 min van huis. Omdat ik al persdrang had en wat bloedverlies door de ontsluiting en het echt pijnlijk werd. In het ziekenhuis ben ik in 10 min bevallen 🥹

5 maanden geleden

Reactie op MamaVos1999

Ik had op 38+4 3 cm ontsluiting en hier heb ik niets van gevoelt. Op 39+1 b ...
Ooh zo mooi, al goed nog op tijd in het ziekenhuis geraakt! Proficiat 🥰

5 maanden geleden

Ik had op 36w2d 3cm ontsluiting. Had ook wel verkorte baarmoederhals. Op 37w2d water gebroken. Ontsluiting was zelfde, ze hebben zelfs medicatie moeten geven omdat ik geen verdere ontsluiting had

5 maanden geleden

Reactie op Elien1891

Ooh proficiat met je kleine spruit!🥹🫂🥰

5 maanden geleden

Reactie op MamaVos1999

Ik had op 38+4 3 cm ontsluiting en hier heb ik niets van gevoelt. Op 39+1 b ...
Amai kei goe! En ook zo snel bevallen 😍 proficiat met je kleine!🤍

5 maanden geleden

Reactie op Veerle1987

Ik had op 36w2d 3cm ontsluiting. Had ook wel verkorte baarmoederhals. Op 37 ...
Owh, en hoe is het verder gegaan na de medicatie gekregen te hebben ? Heb je verdere ontsluiting gehad ging het dan wat vlotter en bent u bevallen?

5 maanden geleden

Reactie op Inez99

Owh, en hoe is het verder gegaan na de medicatie gekregen te hebben ? Heb j ...
Op 1u tijd naar 7cm ontsluiting. Medicatie gekregen om 9u. Om 12u43 is ons dochtertje geboren. De week die ik met 3cm ontsluiting heb rondgelopen eigenlijk niets van ondervonden.