Hoi allemaal
Ons zoontje is vandaag 11 weken oud en al vanaf hij 1 week oud was, is hij een ontevreden baby. In het begin speelden er ook krampjes en verborgen reflux, maar deze kwaaltjes zijn gelukkig intussen onder controle. De nachten gaan goed, hij slaapt de klok rond met maar 1 voeding ‘s nachts, dus daar kan ik zeker niet over klagen. Hij doet ook veel (korte) dutjes overdag, maar de momenten waarop hij wakker is, is hij altijd ontevreden. Hij lijkt niets leuk te vinden. Soms eens heel even in de wipper zitten, maar nooit langer dan 10 min. In het parkje spelen is hij beu na twee minuten, wanneer hij op een speelmat onder een mobieltje ligt begint hij na twee minuten te krijsen, enz. Kortom: niets is goed, hij zeurt/weent meteen. Ik vind dit heeeeel vervelend en vermoeiend en ook zielig voor hem en zou willen dat hij wat blijer was, maar voorlopig merk ik weinig beterschap. Iemand die dit herkent of tips heeft? Ik hoop dat dit snel betert, want zo lijkt die wakkertijd overbruggen wel een eeuwigheid te duren!