6 Reacties

5 maanden geleden

Haha dat is normaal, ik was ook erg verschrokken voor het eerst. Gaan liggen op mijn zij helpt in ieder geval om de krampen in mijn vagina te verhelpen. Ik denk dat de baby serieus duwt er tegen wanneer ze bewegen.

5 maanden geleden

Reactie op mmmm125

Haha dat is normaal, ik was ook erg verschrokken voor het eerst. Gaan ligge ...
Ooh Oke, ja ik was even in paniek. Morgen ga ik op controle, dan weet ik wat meer 馃槍

5 maanden geleden

Reactie op karo&A

Ooh Oke, ja ik was even in paniek. Morgen ga ik op controle, dan weet ik wa ...
Mijn gyne zei dat dit niks abnormaal was, moest de jouwe morgen wat anders vertellen laat het me zeker weten馃ゲ馃槄

5 maanden geleden

Reactie op mmmm125

Mijn gyne zei dat dit niks abnormaal was, moest de jouwe morgen wat anders ...
Zal ik zeker doen! 馃槉

5 maanden geleden

Ik ben ook 34w en heb vandaag ook last in de schaamstreek. En ook dat de baby heel erg actief is vandaag. (Wat ik opzich niet erg vind) Zei wel nog tegen mijn vriend, normaal worden de bewegingen minder omdat ie minder plek heeft. Maar daar is hier nog geen sprake van 馃檲 Dus ben ook wel benieuwd wat het zou kunnen zijn. Maak me opzich wel nog niet zoveel zorgen. Wel verder geen krampen of harde buik. Hier helpt het soms wel als ik een warmtekussen warm maak en die aan de schaamstreek leg dat verzacht wel wat.

5 maanden geleden

Reactie op mmmm125

Mijn gyne zei dat dit niks abnormaal was, moest de jouwe morgen wat anders ...
Hoi, dokter zei inderdaad dat ik me geen zorgen moest maken. Baby groeit goed, 2550 kg. Vermoedelijk daardoor zo actief, ze heeft niet veel plaats meer 馃槄