6 Reacties
3 maanden geleden
Dag Juanita. Erg voor jullie! Moeilijk idd om te achterhalen wat het is. Ik zou proberen elimineren: wij geven de laatste fles om 23u en maken dat hij goed rechtop zit of ligt in mijn armen. Daarna 20 min rechtop op ons laten inslapen. De speen is small. De tuut steken we in terwijl hij in slaap valt en hij krampen heeft. Ik denk, als je al alles doet om de krampjes tegen te gaan, ik verder op onderzoek zou gaan. Mama natura druppels of osteopathie kunnen ook een oplossing zijn misschien?
3 maanden geleden
Baby's maken veel lawaai :-)
Ik zou inderdaad kijken of hij genoeg gegeten heeft en er geen boertje dwars zit, wat fietsen met de beentjes en rechtop houden tegen de krampjes. Maar zolang hij niet alles bij elkaar schreeuwt, is het mogelijks gewoon een baby die lawaai maakt? :-)
Ik draag zelf oordopjes, ik hoor hem nog op tijd als hij begint te smakken van de honger, maar het dempt al die knorretjes en kreuntjes...
We gebruiken ook de lovetodream slaapzak, is een soort inbakerslaapzak met de handjes omhoog.
2 maanden geleden
Hoi, onze dochter maakt ook veel lawaai. Ik word meerdere keren wakker, zelfs met oordoppen. Ook veel bewegen dat ik denk dat ze wakker is. Ze ligt wel ingebakerd. Ook doorheen de dag is ze vaak gespannen. We zijn naar de kinderarts gegaan omdat we vermoeden hebben van verborgen reflux.
2 maanden geleden
Reactie op Marieke_VD
Hoi, onze dochter maakt ook veel lawaai. Ik word meerdere keren wakker, zel ...
Misschien ook nog; ze slaapt hier gewoon door. Een andere mama vertelde mij over actieve slaap dat ze blijkbaar hebben als ze veel prikkels moeten verwerken. Ik probeer de prikkels overdag wat meer te beperken en merk dat dat wel vaak helpt.
2 maanden geleden
Reactie op Marieke_VD
Misschien ook nog; ze slaapt hier gewoon door. Een andere mama vertelde mij ...
Dat kan wel... maar dit kan soms heel de nacht door duren.. en soms wordt hij er zelf wakker van.. wat ik nu doe is hem bij mij pakken en dan slaapt hij op mijn buik. Dan is hij rustiger en kan ik ook een beetje slapen
2 maanden geleden
Reactie op Juanita Decock
Dat kan wel... maar dit kan soms heel de nacht door duren.. en soms wordt h ...
Ja bij ons ook heel de nacht