11 Reacties

6 maanden geleden

Idem! Percentiel qua gewicht weet ik niet onmiddellijk maar op 24 weken zat ze qua lengte op percentiel 42. Ze woog toen 639 gram. Vorige week op 28 weken ineens percentiel 56 en 1207 gram. Nog een geluk dat ik toch niet maatje 46 kocht 🙈

6 maanden geleden

Idem hier, ons kleintje zat eerst op percentiel 8, 3 weekjes later op percentiel 20 en nu op 29 weken (nog eens twee weekjes later) op percentiel 35. Wij maken ons ook geen zorgen meer. Ze volgen hun eigen curve 😊

6 maanden geleden

Krijgen jullie dat gewoon mee van de gynaecoloog? Mij is dat nooit verteld geweest enkel 1x is het gewicht doorgegeven. Moet ik er zelf navragen?

6 maanden geleden

Hier op 25w percentiel rond de 86.. 3w later percentiel in de 60 🤷🏻‍♀️😅..

6 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

Krijgen jullie dat gewoon mee van de gynaecoloog? Mij is dat nooit verteld ...
Wij krijgen dat telkens mee van de gynaecoloog en ze noteert het ook in het opvolgboekje. Ik woon wel in België.

6 maanden geleden

Reactie op LienSc

Wij krijgen dat telkens mee van de gynaecoloog en ze noteert het ook in het ...
Ik ben ook van België en ik heb dat boekje telkens bij mij en nooit is er naar gevraagd 🤷🏽‍♀️

6 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

Ik ben ook van België en ik heb dat boekje telkens bij mij en nooit is er n ...
Och vreemd! Onze gynaecoloog noteert toch elke keer iets, ook de vroedvrouw die langs kwam op startgesprek noteerde alvast iets. Als je nieuwsgierig bent naar het percentiel zou ik er toch eens naar vragen.

6 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

Ik ben ook van België en ik heb dat boekje telkens bij mij en nooit is er n ...
Hier ook België en nog nooit een percentiel meegekregen eigenlijk 🤷🏻‍♀️

6 maanden geleden

Reactie op chiaraW

Hier ook België en nog nooit een percentiel meegekregen eigenlijk 🤷🏻‍♀️
Staan jouw echo’s op CoZo? Sinds 20 weken zit er bij ons elke keer zo’n overzichtje bij.

6 maanden geleden

Ik denk dat het allemaal van gynaecoloog afhangt. Bij mij vertelt ze enkel op welk percentiel ze zit maar ik stel veel vragen over aparte metingen zoals het hoofdje enzovoort omdat ik de curves zie, daar zegt ze zelf niets over. Op CoZo wordt er niets over de echo’s geplaatst hier

6 maanden geleden

Reactie op 1996okt

Ik denk dat het allemaal van gynaecoloog afhangt. Bij mij vertelt ze enkel ...
Dit zat nu de laatste 3x bij onze echo’s. Zal idd van gyn tot gyn afhangen.