30 Reacties

6 maanden geleden

Ben je ondertussen bevallen? 😊

6 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Ben je ondertussen bevallen? 😊
Nee:( , we zij nog aan het wachten😊

6 maanden geleden

Reactie op BijzondereEland308997

Spannend 🤗 Hopelijk hebben jullie ondertussen wel al een naam gevonden? Een oudere vriendin van mij is bevallen van haar zoon in de tijd dat je nog niet op voorhand wist wat je ging krijgen. Ze was zo overtuigd dat ze een meisje ging krijgen dat ze enkel een meisjes naam had en geen jongensnaam🙈 Toen haar zoon geboren werd is ze de gang van de materniteit afgelopen en heeft daar de leukste naam tussenuit gehaald ... Sindsdien noemt haar zoon Matthias 🤭

6 maanden geleden

Reactie op Odal24

Spannend 🤗 Hopelijk hebben jullie ondertussen wel al een naam gevonden? Ee ...
PS veel succes met alles we wensen jullie alvast een aangename bevalling en een heel gezond kindje ❤️

6 maanden geleden

Reactie op BijzondereEland308997

Veel succes met de laatste loodjes! 🍀

6 maanden geleden

Reactie op Odal24

Spannend 🤗 Hopelijk hebben jullie ondertussen wel al een naam gevonden? Ee ...
Leuk verhaal😁.zo iets kan bij ons ook wel nog gebeuren😂. M’n vriend en ik hebben allebei een top3 gemaakt. En we hebben nog altijd geen match🥲 We wachten totdat we hem ontmoet hebben🤍

6 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Veel succes met de laatste loodjes! 🍀
Dankjewel, jij ook nog🙏

6 maanden geleden

Reactie op Odal24

PS veel succes met alles we wensen jullie alvast een aangename bevalling en ...
Dankjewel en eens gelijks❤️

6 maanden geleden

Ik ben ook nog niet bevallen 😅. Hebt gij al weeën gehad of andere symptomen? Ik ben gisteren op monitor geweest en alles zag normaal uit morgen terug naar monitor en gesprekken met de dokter van wacht mijn gynaecoloog en vroedvrouw zijn op vakantie...

6 maanden geleden

Reactie op DayanaMilanova

Ik ben ook nog niet bevallen 😅. Hebt gij al weeën gehad of andere symptome ...
Ja dat is handig dat ze net op vakantie gaan😖 Geen duidelijke symptomen nee maar wel (bijna) elke avond ongeveer 2 uurtjes oefenweeen. Ik ga maandag pas op monitor ben benieuwd…