30 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op toulouse1
Wanneer ga je bevallen? Heb je voorkeur van stijl? Frans? Hollands? Zuiders ...
Ik ben uitgerekend op 04/09☺️. Dat maakt niet echt uit. Als het maar geen islamitische namen zijn zoals Ali of Mohammed.
5 maanden geleden
Reactie op arzusrgl
Vind u reactie echt een haatreactie, gaat erover als moeder zijnde
Ik respecteer het, maar ik snap niet echt waarom. Ik mag toch kiezen hoe ik hem wil noemen. Ik wou gewoon geen ‘bekende’ islamitische namen. Zijn 2e naam wordt Mirsad als het goed is
5 maanden geleden
Reactie op BijzondereEland308997
Ik respecteer het, maar ik snap niet echt waarom. Ik mag toch kiezen hoe ik ...
Dit kan evengoed zijn maar waarom moet je persé voorbeelden geven van namen endan precies Islamitisch erbij noemen? Het is hier een multiculturele app verwoord het dan op een andere manier maar niet zo ,hoe jij het doet. Succes nog
5 maanden geleden
Reactie op arzusrgl
Dit kan evengoed zijn maar waarom moet je persé voorbeelden geven van namen ...
Ben benieuwd of je hetzelfde zal zeggen als ik had gezegd geen Bijbelse namen. Hoogstwaarschijnlijk niet.
Omdat die namen erg bekend zijn maar Mirsad bijvoorbeeld niet.
5 maanden geleden
Reactie op BijzondereEland308997
Ben benieuwd of je hetzelfde zal zeggen als ik had gezegd geen Bijbelse nam ...
Maakt niet uit, er is niemand die dit zegt. Respecteer de islamitische naam Mohammed. Als jij deze niet wil toepassen is dat zeker goed en jou zaak, maar ga dit niet zo uiten aub want dat komt heel verkeerd over.
Succes nog in het zoeken van je naam🩵
5 maanden geleden
Reactie op Inez99
Maakt niet uit, er is niemand die dit zegt. Respecteer de islamitische naam ...
Ik respecteer het ook. Ik zei alleen dat ik het een bekende naam vond en dat ik hem niet zo wou noemen.
En bedankt nog
5 maanden geleden
Als moslima zijnde kan ik zeggen dat haar reactie gewoon is wat zij wil. Ik geef mijn kind ook geen joodse of christelijke namen hoor en dat is toch prima? Je bent tot slot de ouder van het kind als je al de naam niet mag kiezen😂❤️ maar denk dat ze gewoon even schrokken van jouw reactie en dat het misschien verkeerd overkwam. Hoe dan ook succes met het vinden van een naam ❤️
4 maanden geleden
Ik denk dat het gewoon wat verkeerd overkwam. Maar begrijp jullie beiden wel.
4 maanden geleden
Reactie op saliii777
Wat onrespectvol zeg
Ja bedankt, maar hou je mening maar voor jezelf
4 maanden geleden
Reactie op noelle sofia
Als moslima zijnde kan ik zeggen dat haar reactie gewoon is wat zij wil. Ik ...
Ik vermoed ook dat het zoiets geweest moet zijn 🙈
Per bericht communiceren is altijd delicaat zeker met wildvreemden. Een woord kan in een twee drie verkeerd geïnterpreteerd worden. ❤️
4 maanden geleden
Bij ons stond dit op het lijstje:
Alexander
Olivier
Ivo
James
Jason
Antony
Leano
Charlie
Ivan
Emanuel
Matteo
Hopelijk heb ik je geholpen en succes ik ben ook uitgerekend voor 4 september het woord heel spannend 😊🤞🤗
4 maanden geleden
Reactie op DayanaMilanova
Bij ons stond dit op het lijstje:
Alexander
Olivier
Ivo
James
Jason
Ant ...
Bedankt voor de namen🙏😊. Het is idd heel spannend kan elk moment gebeuren. Succes nog:)