14 Reacties

茅茅n dag geleden

Ik gebruik een nestje, in het begin lag ze er zowel in haar park in en ff in haar cosleeper omdat ze comfortabeler lag en beter sliep nu is het er sinds 4 weken uit omdat ze te groot is geworden, ze is 11 weken ik gebruik het nestje nu nog enkel als ze bij mij in de zetel ligt of samen met mij een dudje doet in bed,... Vind dit heel veilig en fijn in gebruik

茅茅n dag geleden

Zowel in co-sleeper als in park een babynestje. Ze is nu 13 weken en slaapt zo nog steeds

茅茅n dag geleden

Reactie op Vilela

Ik gebruik een nestje, in het begin lag ze er zowel in haar park in en ff i ...
Ja hier begint ze ook te groot te worden, 9 weken is ze. Is de overstap naar co Sleeper zonder nestje goed gegaan?

茅茅n dag geleden

Reactie op Vander Beke

Ja hier begint ze ook te groot te worden, 9 weken is ze. Is de overstap naa ...
Ja reddelijk, ik heb er wel een zachte plaid langs de kanten gerold, anders vond ik ze smorgens helemaal scheef terug haha,.....

茅茅n dag geleden

Mijn zoontje slaapt sinds enkele weken al in zijn babybed omdat zijn co-sleeper al te klein was 馃檲 Hij wordt morgen 12 weken en is al 64cm 馃槄 Maar in het nestje dat zijn tante voor hem maakte past hij nog steeds ... Maar het wordt wel nipt.

茅茅n dag geleden

Reactie op Odal24

Mijn zoontje slaapt sinds enkele weken al in zijn babybed omdat zijn co-sle ...
En dit nestje gebruik je nog voor zijn nacht slaap?

茅茅n dag geleden

Reactie op chiaraW

Zowel in co-sleeper als in park een babynestje. Ze is nu 13 weken en slaapt ...
En je gaat nestje pas weglaten bij overstap naar bedje?

茅茅n dag geleden

Reactie op Vander Beke

En dit nestje gebruik je nog voor zijn nacht slaap?
Nee enkel voor in zijn park of als we op verplaatsing zijn.

茅茅n dag geleden

Reactie op Odal24

Nee enkel voor in zijn park of als we op verplaatsing zijn.
Maar ik moet wel toegeven dat hij een voorbeeldige slaper is. Hij slaapt beter in zijn babybed dan in de co-sleeper. Hij werd altijd wakker van met zijn handjes tegen de spaken te botsen. Sinds hij in zijn babybed slaapt (aan ons voeteneinde) slaapt hij van 23u - 6 a 8u sochtends in een keer door 鉂わ笍

茅茅n dag geleden

Reactie op Vander Beke

En je gaat nestje pas weglaten bij overstap naar bedje?
Nee het gaat er een beetje vanaf hangen hoe ze groeit :) momenteel past ze er nog heel goed in omdat we een klein en fijn baby鈥檛je hebben. Op 13 weken zit ze nog maar aan 57 cm en 4 kg 790. Moest ik merken dat het wat te krap wordt ga ik het weghalen en eerst misschien nog een opgerold dekentje langs de kant leggen om de overgang niet te extreem te maken :)

18 uur geleden

Wij hebben dit gebruikt maar daar past hij al lang niet meer in.

18 uur geleden

Wij hebben die ook gebruikt en in de co sleeper geleged. Maar na 1.5 maand paste hij er niet meer in.

18 uur geleden

Reactie op tessa199200

Wij hebben die ook gebruikt en in de co sleeper geleged. Maar na 1.5 maand ...
En is de overgang naar slapen zonder nestje vlot gegaan? 馃檪

18 uur geleden

Reactie op HS8894

Wij hebben dit gebruikt maar daar past hij al lang niet meer in.
Ze groeien er snel uit inderdaad! Nu co-sleeper zonder nestje? Vlot gegaan?