14 Reacties
3 maanden geleden
Klopt inderdaad! Wij zijn recent overgestapt van Nan CC naar Nutrilon Omneo. Volgens mijn kinderarts is dit de tegenhanger van Nan CC, maar dan van een ander merk. Hij raadde ons deze pap aan omdat sommige kindjes met krampjes hier nog beter mee zijn, maar deze pappen zijn heel vergelijkbaar van samenstelling.
3 maanden geleden
Reactie op Elien1891
Klopt inderdaad! Wij zijn recent overgestapt van Nan CC naar Nutrilon Omneo ...
Inderdaad, wij ook maar hebben nu wel het idee dat hij wat krampjes heeft. Ofwel scheelt er natuurlijk iets anders 😉 was dit bij ullie ook? Of heeft hij misschien wat tijd nodig om aan te passen aan deze voeding?
3 maanden geleden
Reactie op lot28
Inderdaad, wij ook maar hebben nu wel het idee dat hij wat krampjes heeft. ...
Ik denk dat je wel op wat aanpassingstijd moet rekenen. Ons zoontje had met de CC ook nog altijd krampjes. Na over te schakelen werd het nog even erger, maar nu (we geven ze ondertussen twee weken) zijn de krampjes duidelijk minder.
3 maanden geleden
Volgens een van de apothekers waar mijn partner hierjuist gaan horen is, was er een lot verkeerd waardoor dat volledig vernietigd is. Vandaar de bevoorradingsproblemen. Maar zou binnenkort opgelost moeten zijn.
3 maanden geleden
Blijkbaar veel tegenstrijdige verhalen: ene apotheker zei tot het einde van het jaar, de pediater zei 6 weken en de andere apotheker zei dat ze de productie gewoon gaan stoppen omdat deze voeding voor te veel verschillende 'problemen' kan gebruikt worden en dat ze eigenlijk voor elk probleem apart voeding hebben... Beetje commerce
3 maanden geleden
Gelukkig begin van de week nog een grote bestelling geplaatst waardoor we wel enkele weken vooruit kunnen. Hopelijk tegen dan opgelost..
3 maanden geleden
Hier ook een probleem om een goede vervanger te vinden, uit onze ervaring zou ik de sensitive aanraden van Nan.
Wij probeerden nan evolia, nan sensitive en nutrilon omneo en nu terug de sensitive (was de minst slechte optie)
Maar ik belde vandaag naar nan en normaal gezien zou begin volgende week alles terug normaal moeten zijn! 😮💨🤞🏻