7 Reacties

7 maanden geleden

Ken dat gevoel men vroedvrouw raadde me aan om voor het slapen gaan zachte rustgevende muziek te beluisteren in de dag zorgen dat ze goed actief is en dat lukt nu al 2nachten alleen nu enorm last van krampen snachts dus is nu dat probleem.... kindjes hebben is fijn maar die klachten erbij nemen is makkelijk gezegd

7 maanden geleden

Kan je je overdag niet wat bijslapen eventueel? Gewoon om wat slaap in te halen. Misschien kan voetreflex ook wel eens helpen?

7 maanden geleden

Reactie op Virginietjen

Ken dat gevoel men vroedvrouw raadde me aan om voor het slapen gaan zacht ...
Krampen is een ellende . Ik neem me magnesium bij en dat lijkt me wel goed te helpen

7 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Kan je je overdag niet wat bijslapen eventueel? Gewoon om wat slaap in te h ...
Ja hoor slaap ik zowizo bij

7 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Krampen is een ellende . Ik neem me magnesium bij en dat lijkt me wel goed ...
Neem ik ook bij maar het is gewoon hoe ik mij ook leg ze beginnen precies dan te dansen

7 maanden geleden

Bij mij helpt het als ik op mijn buik duwtjes geef als ik in bed lig, dan wordt ze rustig , pakt soms wel tijd .... Nu als ik draai is het weer vertrokken vooral op mijn rug. Ik heb ook zo een muziek beertje dat ik van in het begin al afspeel telkens ik in bed ga, zo is ze dat gewoon als ze geboren wordt dat het dan tijd is om te slapen .. .

7 maanden geleden

hier 26 + 1 van een zeer actieve tweeling 馃槄 het enige wat helpt is slapen op mijn linkerzij met het voedingskussen tussen mijn knie毛n, lichtjes drukkend tegen mijn buik. Ik denk dat ze ons al goed willen voorbereiden op de slapeloze nachten.馃ぃ Wanneer ik thuis werk probeer ik 's middags even te rusten maar dat lukt niet wanneer ik naar kantoor moet. Nog even volhouden.