11 Reacties

5 maanden geleden

Was hier ook zo! Ondertussen wel beslist 😃. Ons lijstje: Lou Nova Maëlle Cilou Amelia Romy Emilia Stella Millie Lilou Estelle Livah Nelah Lilly Imara Mare Noémi Amara Elouise Elena Liz Ellie Fleur Lucie Elodie

5 maanden geleden

ik hield echt van Loua / Luèn maar mijn vriend was geen voorstander 🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op Rdg123

Was hier ook zo! Ondertussen wel beslist 😃. Ons lijstje: Lou Nova Maëll ...
Leuk! Mooie namen! Liz vinden we ook heel mooi. Mijn grootmoeder is vorige week gestorven en ze heette Lizette. Dus nu zeker twijfeln we of we het dan verkort naar haar gaan noemen 😊. Bij mij in het lijstje stond ook nog Eleanor, Maren (vind ik heel mooi maar mijn vriend niet) en Line

5 maanden geleden

Reactie op Tiva

ik hield echt van Loua / Luèn maar mijn vriend was geen voorstander 🤷🏼‍♀️ ...
Oh, wel echt origineel en mooi

5 maanden geleden

Zelf hebben we voor Manon gekozen. Maar Babette, Irene en Iris waren ook kanshebbers

5 maanden geleden

Wij wisten dan weer meteen dat mochten wij een meisje krijgen, het Millie of June zou worden. Voor een jongen hadden wij geen idee. Hebben de uiteindelijk vijf namen gekozen die we wel mooi vonden, maar hadden ook geen wauw-gevoel vanaf het begin, en zijn we deze thuis wat gaan uittesten. Uiteindelijk is er zo een jongensnaam blijven hangen waar ik nu wel overtuigd van ben, maar dus in het begin niet haha.

5 maanden geleden

Reactie op 1996okt

Leuk! Mooie namen! Liz vinden we ook heel mooi. Mijn grootmoeder is vorige ...
Oh zo wel heel mooi zijn! Mijn vriend heeft een collega die zo heet dus dat is het niet geworden. Maar wel een korte, stoere naam ☺️. Eleanor is ook heel mooi maar vind ik net iets te sjiek ofzo 🤭

5 maanden geleden

Wij vonden Marie lou heel leuk uiteindelijk hebben we onze dochter genoemd naar zijn mama, Adília, mijn vriend is Portugees dus Marie lou klonk bij de uitspraak een beetje raar . .. haha voor een jongen had ik totaal geen idee ik heb l een zoon van bijna 15 hij heet Kenzo.

5 maanden geleden

Wij vinden zowel Benthe als Lune heel leuk, en kunnen heel moeilijk kiezen 🤣

5 maanden geleden

Reactie op 1996okt

Leuk! Mooie namen! Liz vinden we ook heel mooi. Mijn grootmoeder is vorige ...
Mijn nichtje heet Eleanor, hoor je echt niet vaak! 😅

5 maanden geleden

Wat wij mooi vinden, maar het niet wordt: Céleste Aurélie Chloé Mijn vriend hoort graag Robin, maar daar ben ik niet voor te vinden.