17 Reacties
4 maanden geleden
Denk da wel je hebt zo veel beurten dat vergoed zijn door hun zijden ze toxh bij mij in het ziekenhuis
4 maanden geleden
Kweet wel nie of dat alles vergoed krijgt of dat je een stukje zelf moet betalen
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Hoe vaak moet je gaan? Ik heb dit nog geen enkele keer moeten doen (vandaag ...
Ik heb moeten gaan omdat ik overtijd ben je moet er enkel na toe als het nodig is of als je ongerust bent denk
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Ben benieuwd of ik morgen moet gaan dan.
Hoe ver ben je al weer ? Ik moest normaal om
De 2 dagen terug omdat ik al meer of 40 weken ben vanavond gaan ze me inleiden zelf gevraagd wil nie meer langer rondlopen als je overtijd geraakt gaan ze je normaal om de 2 dagen aan de monitor leggen ik heb nu 4 cm opening dus vanavond inleiden tis wel genoeg geweest 😊
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Hoe vaak moet je gaan? Ik heb dit nog geen enkele keer moeten doen (vandaag ...
Bij mij hebben ze dit standaard ingeplant. Eerste keer op 36w3d
En nu vrijdag staat er weer eentje geplant en dan ben ik just 39w.
Heb me laten vertellen dat ze zo ook kijken of het baby'tje nog gelukkig is in de buik, ze controleren op harde buiken en bewegingen +hartslag van de baby.
En afhankelijk hoe nu de uitslag is zal ik nieuwe afspraken krijgen voor de week erna denk ik.
4 maanden geleden
Reactie op Melissavl1996
Hoe ver ben je al weer ? Ik moest normaal om
De 2 dagen terug omdat ik al m ...
En ook idd das voor te kijken of je baby nog alles goed doet in de buik kijken of je al weeien hebt harde buiken enzo voort bij mij in het ziekenhuis als je overtijd bent moet je om de 2 dagen aan de monitor voor het in de gaten te houden niet omdat er iets is natuurlijk gewoon omdat ik overtijd ben 😊
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Morgen 40 weken 😊ik heb sowieso een echo dan. Vorige echo was op 38 weken. ...
Aja idd een echo en dan hebben ze met mij besproken voor verder nog aan de monitor te gaan omdat je dan al 40 weken bent 😊
4 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
In welk ziekenhuis zitten jullie? Wij Maria Middelares in Gent.
Az Sint Lucas Brugge 😊
4 maanden geleden
Reactie op Melissavl1996
En ook idd das voor te kijken of je baby nog alles goed doet in de buik kij ...
Ja, dat is bij ons ook zo op onze materniteit. Nu hebben ze me aan de monitor gezet maar vonden ze dat de baby heel weinig actief was terwijl ik dit thuis toch anders ervaar. Zit nu voor de 2de keer aan de monitor vandaag om toch te zien of er beweging is zo niet willen ze me niet meer naar huis laten gaan en inleiden
Hang nu aan de monitor mijn gyn zei van eet iets of drink wa suikers en we zien dan wel wat het geeft😬
4 maanden geleden
Reactie op Inez99
Ja, dat is bij ons ook zo op onze materniteit. Nu hebben ze me aan de monit ...
Ooh amai veel succes alvast je bent in goeie handen 😊