8 Reacties

2 maanden geleden

Oei zo een lompe reactie, precies of het is je teveel om de was te doen.. ze hebben sowieso last als ze nooit goed boeren. De tip die wij kregen van de osteopaat werkt het beste voor ons. Zal het goed proberen beschrijven. Zet je kindje met zen rugje tegen jouw buik in zit, je handen aan zijn ribbetjes en half om zen buikje, je buigt met je handen zen buikje naar links en naar rechts. Je mag redelijk diep buigen, precies plooien😆. In die positie duuw je de luchtbel eigenlijk uit de maag naar boven. De rest van zen lijfje niet mee bewegen, echt proberen de luchtbel uit die maag te leiden door de draaiende bewegingen naar links en rechts. Hopelijk heb ik het goed kunnen uitleggen 😆

2 maanden geleden

Korte bewegingen naar links en rechts helpen soms ook al

2 maanden geleden

Reactie op Jana-Maxim

Oei zo een lompe reactie, precies of het is je teveel om de was te doen.. z ...
Dank je wel voor de tip! Ga ik straks eens uitproberen. Het was idd een vrij lompe reactie! Ik had ook totaal niets gezegd over vuile kleertjes ofzo, dus geen idee van waar dat kwam.

2 maanden geleden

Wat een reactie is Danu eigelijk en wat weer geven is normaal hoor bij de voeding en van boeren das wel belangrijk dat je kindje niet ongemakkelijk is komt ze er wakker van is ze onrustig of ongemakkelijk als ze slaapt?

2 maanden geleden

Reactie op Melissavl1996

Wat een reactie is Danu eigelijk en wat weer geven is normaal hoor bij de v ...
Ze wordt er inderdaad soms wel wakker van. Als ze dan begint te jammeren en gezichtjes trekt, neem ik haar even op (met het vermoeden dat het zuur naar boven komt) en vaak boert ze dan uit het niets.

2 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Ze wordt er inderdaad soms wel wakker van. Als ze dan begint te jammeren en ...
Oohja das goed heb ik ook soms hoor is soms moeilijk eh

2 maanden geleden

Reactie op Jana-Maxim

Oei zo een lompe reactie, precies of het is je teveel om de was te doen.. z ...
Deze was bij ons ook de oplossing. Op YouTube had ik deze gevonden https://youtu.be/EHv4YRBY11k?si=0BpgC-YF_WsWkMzn