14 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb hier een heel “wild” baby’tje en ik voel ze ook wat minder nu (vandaag 31 weken). Alles is in orde met haar, alleen heeft ze nu wat minder plaats om uitbundig te bewegen.
Als alles ok was, zou ik me niet te veel zorgen maken. Stress is niet goed voor jou en jouw kindje.
6 maanden geleden
Reactie op HS8894
Vanaf nu hebben ze steeds minder ruimte dus voel je ze effectief een heel s ...
Ik heb soms echt uren dat ik totaal niks voel :-(
6 maanden geleden
Reactie op Jolientje98
Kan je eventueel niet eens navragen aan je vroedvrouw wat je echt moet voelen? Ik sta veel recht overdag en voel hem ook niet perse elk uur, aangezien ik bezig ben. Ze zei dat dit wel normaal is en ze heeft uitgelegd wanneer/hoeveel ik hem zeker moet voelen zodat ik zelf een richtlijn heb!
6 maanden geleden
Reactie op lottedsp
Kan je eventueel niet eens navragen aan je vroedvrouw wat je echt moet voel ...
Ik heb haar een berichtje gestuurd maar ze is met verlof de vroedvrouw en mijn gyn is volgende week terug van verlof ook dus misschien dan is navragen.. In het ziekenhuis krijg is van verschillende personen telkens een ander antwoord dat ik niet meer weet waar eerst naar te luisteren 🙈
6 maanden geleden
Hier vandaag hem ook quasi niet gevoeld. Ik heb het ook zo druk deze week door mijn werk en de deadlines (ben boekhouder), ik kom thuis en val gelijk in slaap, maar sinds gisteren wel lichte paniek. Ik weet niet wat ik moet doen. Terug de gyne of dienst materniteit bellen voor een bezoek aan de monitor? Pffff, hij lag ook in stuit waardoor ik hem ook niet krachtig voel.
6 maanden geleden
Reactie op tessa199200
Hier vandaag hem ook quasi niet gevoeld. Ik heb het ook zo druk deze week d ...
Beter 1x teveel bellen dan 1x te weinig denk ik .. al is het maar om jezelf gerust te stellen 😘
6 maanden geleden
Reactie op Jolientje98
Ik ben nu 31w3 - hoogrisico zwangerschap- en voel hem sinds vorige week enkel nog wat ‘s nachts. Niets extreems. Gisteren echo + monitor gehad en alles was/is perfect in orde. Maar als je zelf echt niet gerust bent zou ik aanraden om idd contact op te nemen met je gynaecoloog/dienst materniteit.
6 maanden geleden
Ik voel ze ook niet elke dag evenveel hoor. Ze hebben idd minder plaats + hangt wat af hoe actief je dag ook was bv en soms zijn we zo in een rush wat we er ook niet bij stil staan of we ze al dan niet voelen. Je kan altijd suiker nemen en op je linker zij gaan liggen, dan bewegen ze meestal wel hoor. 😘