8 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb dat ook, en mijn placenta ligt niet van voor. Hij was bv nu 2 dagen weer minder actief en nu terug wel.. Maar idd wegens minder ruimte kan dit ook voorkomen.. indien je twijfelt mag je altijd eens naar de verloskamer bellen🫶🏻

5 maanden geleden

Ik heb ook voorliggende placenta. Voel hem wel, sommige dagen minder actief. Als ik twijfel ga ik langs naar de materniteit maar meestal paniek voor niets, maar snap je wel. Ik ben ook altijd bang als ik de baby minder scherp voel. Ben ook morgen 34w

5 maanden geleden

Voelde mijn kindje ook veel minder (nog steeds) en moet ze vaak echt wakker maken door op men zij te liggen (om te kijken of er zo dan beweging is). Was echt wat ongerust dus had gebeld om te vragen of ik eens aan de monitor mocht gaan hangen. Duurt een dik half uurtje en dan ben je toch gerust…

5 maanden geleden

En ik maak me zorgen omdat ze te actief is ..... Omgekeerde wereld ...

5 maanden geleden

Reactie op Vilela

En ik maak me zorgen omdat ze te actief is ..... Omgekeerde wereld ...
Idem hier! Ik heb altijd al een actieve baby gehad sinds ik ze kon voelen, maar de laatste dagen is ze gewoon nóg drukker!

5 maanden geleden

Ja ik had dat ook rond die periode, bij mij hielp super koude melk drinken dan kreeg ik wel soms reactie terug…

5 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Idem hier! Ik heb altijd al een actieve baby gehad sinds ik ze kon voelen, ...
Same over here! Ik voel mijn baby de heledag door🫣

5 maanden geleden

Zelf niet gehad maar werd mij door vroedvrouw gezegd, moest je de baby een dag minder voelen, eet iets zoet ( goed gesuikerde koek ) en ga op je linkerzij liggen binnen 20 min. Voel je beweging door de suiker ! En linkerzij slapen / liggen opent al je aders, zorgt voor een goede doorstroming naar placenta / baby! En je mag altijd langs de verloskundige praktijk in je ziekenhuis bij enig twijfel! Altijd ! 😘