Dag mama’s
Mijn zoontje is bijna 7 weken oud.
Vanaf wanneer hadden jullie jullie menstruatie na de bevalling?
Ik heb het gevoel dat dit ‘lang’ uitblijft bij mij…
Ik vraag me dus eigenlijk gewoon af of dit wel normaal is en of ik mij zorgen hoef te maken.
Groetjes!
Is doodnormaal hoor. Ik ken vriendinnen bij wie het pas na 6 maanden was. Gynaecoloog heeft me daar ook geen termijn over gegeven tegen wanneer ik ze zou moeten hebben, want ze zei dat dat bij iedereen verschillend is. Mijn zoontje is 10 weken en heb ook nog geen maandstonden gehad.
Ik ben ook 7 weken geleden bevallen en nog geen menstruatie. Ik geef flesjes, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb wel pcos, dus ik maak me al zorgen dat het nog steeds zo zal zijn als voor mijn zwangerschap.
Ze zeiden me dat ze veel langer zouden uitblijven omdat ik borstvoeding geef maar na 5 weken had ik al terug mijn maandstonden en was er al terug wat activiteit te zien bij de gynaecoloog bij mijn eileiders.
Ik ben 7 weken+ 3 post partum, vandaag controle gehad bij de gynaecoloog en ze verwacht dat ik over 1-2 weken terug ongesteld zal worden omdat ze terug activiteit zag in mijn cyclus
Hier exact na 4 weken, en erna terug na 4 weken ik heb een heel nauwkeurige ...
Ik heb ook altijd een zeer nauwkeurige cyclus gehad maar bevalling is al 10weken geleden en nog steeds aant wachten op de eerste bloeding 😅
Maar ben de laatste dagen beetje humeurig en heb enorm veel zin in chocola dus ik vermoed dat ik ze uiterlijk over een week zou kunnen krijgen... Dat is toch hoe het er vroeger aan toe ging 😅